Pobeda ili poraz ?

Sa uzivanjem sam gledala deo emisija, ali mi se na kraju nametnulo jedno pitanje: Da li je pobedila razlicitost koja je, ustvari, jednakost, dok neki sjajni talenti, poput ovog na prilozenom video klipu, ostaju samo u secanju i na YOU TUBE-u … ?

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано. Zabeležite stalnu vezu.

6 reagovanja na Pobeda ili poraz ?

  1. tatjanamb kaže:

    Hvala na poseti TamoiOvde. Drago mi je da Vam se dopalo kratko reagovanje na gore pomenutu temu.

  2. Nisam gledao ovo takmičenje, al’ sve vam je to isto kao na nekadašnjim festivalima. Ne pobeđuju najbolji. Meni se pesma jako dopada (kao i interpretacija). Ova cura bi verovatno bila moj favorit.

    • tatjanamb kaže:

      Ja sam gledala na preskok i koliko mi je vreme dozvolilo. Par onih koje sam videla i slusala (ukljucujuci i Katarinu) bili su vise nego odlicni.
      U prethodnom ciklusu mislim da je zaista pobedio kvalitet i talenat. Za ovaj ciklus…misljenje mi je malo drugacije….

  3. slobix kaže:

    Ja se slažem sa ovim tvrđenjem u potpunosti. Milica i Nenad, pobednici, su beskrajno simpatični i njima je trebalo mnogo truda da dostignu nivo plesa na kom se nalaze. I za svaku pohvalu je način na koji se bore sa svojim hendikepom, i verujem i da su pobedili isključivo zbog poruke koju nose a ne zbog sirovog talenta. No, „Ja imam talenat“ je šou za široke narodne mase i one su izabrale njih. Nekako, sva takmičenja ovog tipa izgleda ne mogu imati takvu dozu objektivnosti i nepristrasnosti kao, na primer, sportska takmičenja…

    • tatjanamb kaže:

      @ slobix – Hvala na komentaru. Ocigledno da je objektivnost i ovde (kao i na slicnim takmicenjima) malko pala na ispitu. I propala… Jeste, ovo nije sportsko takmicenje, al’ kao bivsem sportisti nekako mi nedostaje bar malo veca doza objektivnosti i nada da ces, ako zaista vredis, imati realnu sansu da pobedis…

  4. tatjanamb kaže:

    Skoro sam se zapitala sledece:
    Prosle godine su pobedili, za moj pojam, sjajni mladi ljudi. Uvek volim da ih cujem i odusevljena sam onim sto su uspeli, a nisam sigurna da su uopste imali neko obrazovanje osim talenta. Sviraju izmisljeno dobro.

    Ove godine su pobedili mladi koji su sigurno ulozili silan trud da postignu nesto sto je nama koji cujemo daleko lakse. Veliki respekt s moje strane.

    Prvo pomenuti su, ako se ne varam, odredjene nacionalnosti (sto mi ni najmanje ne smeta, zasto bi ?) koja je postala vrlo popularna u poslednje vreme kao kategorija stanovnistva kojoj se treba ukazivati veca paznja, pomoc…nego ranijih godina. Podrzavam.

    Drugo pomenuti su mladi ljudi sa ostecenim sluhom ili bez istog. Znaci, takodje kategorija stanovnistva kojoj se zadnjih godina, zajedno sa slabovidima, tesko pokretljivima, invalidima i sl. poklanja mnogo vise paznje (s pravom) nego ranijih godina.

    Ono sto ne mogu, a da se ne zapitam posle gore uocenog, postoji li odredjeni obrazac po kojem se biraju buduci talenti za „presto“ ? Oba izabrana pobednika, u sustini, imaju zajednicke crte.

    I jos nesto. Mi glasanje ne vidimo, ne verujem da mozemo proveriti, ne znam koliko ko puta moze glasati za nekog ko mozda i nije zasluzio pobedu, ali je neciji drugar i mnogo ga vole i bas zele da on pobedi pa ce glasati ko zna koliko njih, ko zna koliko puta i td, i td.

    Mozda gresim. Mozda se takmicenje odvija po savrsenom redu i neverovatno posteno. Aleluja.

    Mene, ipak, ovakve pobede podsecaju na sve rasprostranjenije „nagradne igre“ gde treba postaviti, na pr, fotku, na sajt neke radio stanice, firme… a onda naci masu ljudi koja te fotke treba da lajkuje ne bi li autor fotografije (ili neceg drugog) sakupio sto vise lajkova i osvojio ponudjenu nagradu. To nije takmicenje, to je sprdnja, osim ako u startu ne idemo samo sa namerom da pokazemo sta mozemo, ne ocekujuci mnogo.

    Pa, ako nas se sete za Dan bezbednosti, sto bi rekao Bata Stojkovic u legendarnom filmu Balkanski spijun, sete se, ako se ne sete, nikom nista :D.

Ostavite odgovor

