Za sadašnje i buduće zaposlene (šala) :D / For currently employed and future workers (joke) :D

RECESIJSKI KOLEKTIVNI UGOVOR (sala) 2009

Ovaj unos je objavljen pod OSTALO / AND OTHER THINGS i označen sa , , . Zabeležite stalnu vezu.

11 reagovanja na Za sadašnje i buduće zaposlene (šala) :D / For currently employed and future workers (joke) :D

  1. tatjanamb kaže:

    Ne znam ko je autor ove powerpoint prezentacije, al’ znam da je u danasnje vreme sve moguce… 😀
    I do not know who is the author of this power point presentation, but I know that everything is possible … 😀

  2. Crno ili belo kaže:

    Ima i istine… 😕 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Slatko sam se nasmejala narocito onim delovima gde sam prepoznala desavanja iz okoline (ne mogu bas ovako javno da ih navodim) :D. Mislim da ima istine, ali sam pustila da svako sam proceni iz svog ugla i da bar na ovaj nacin malo razvedrimo lose strane nekih zivotnih okolnosti koje, naprosto, ne mozemo izbeci :).

  3. Talas kaže:

    Mi smo vickast narod … 🙂

  4. agroekonomija kaže:

    Jeste smešno, ali biće sličnih pravila sigurno. Pa, ovo je kapitalizam.

    • tatjanamb kaže:

      Ne da ce ih biti nego ih vec ima. Zato sam i sacuvala gornju smesku jer sam prepoznala ono sto se vec dugo desava u mojoj okolini.
      Kapitalizam je odavno poceo da ulazi na nasa vrata. Nisam ceznula za njim ali mnogi jesu. Nisam uspela da ih ubedim da to, sto postoji vani, nije nesto za cim treba da patimo. Redovno je bilo zavidnih na kapitalizam u drugim zemljama i „lakocu“ zivljenja na tudjoj rodnoj grudi.
      E, taj kapitalizam (mozda i losiji) uplovio je i ovde. Zbog onih koji su ga zeljno iscekivali – nije mi zao, ali zbog slicnih meni, koji mu nisu tezili – ne mogu pokazati odusevljenje, ali mogu uzivati u gornjem power pointu, kad vec ne mogu nazad :).

  5. agroekonomija kaže:

    Ni ja ga nisam želela, ali bilo je mnogo naivnih građana, koji su mu se radovali.

  6. agroekonomija kaže:

    Tatjana, ponovo sam „prostudirala“ ovaj novi kolektivi ugovor i slatko se nasmejala, ali…..nije to samo smešno, nažalost.

    • tatjanamb kaže:

      Eeeeee…. Ja sam u petak saznala neke novine koje nisu direktno vezane za posao ali jesu za zdravstvo i nas koji koristimo te usluge (za koje i odvajamo od plate, penzije), a danas sam dobila i dodatne informacije tako da mi je pala pomrcina na oci zbog koje sad ne bih mogla da se nasmejem vicu iznad. Bar dok se strasti malo ne stisaju… 😀

Ostavite odgovor

