IZGUBLJENA / NADJENA LIČNA KARTA

Oglas je nevažeći. Poslušala sam jednu našu blogerku i jutros ubacila kovertiranu izgubljenu l.k. u poštansko sanduče. Nadam se da će tako pre pronaći vlasnika.

Juče je na uglu Beogradske i Njegoševe ulice pronadjena lična karta na ime Ilije Medića (otac Milan) iz Beograda. Ako neko poznaje momka ili on sam pročita ovo obaveštenje neka se javi …….

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

8 reagovanja na IZGUBLJENA / NADJENA LIČNA KARTA

  1. agroekonomija kaže:

    Super si, Tanja.

    • tatjanamb kaže:

      Pokusala sam coveka da nadjem preko adrese u licnoj karti, ali mi nije poslo za rukom. Ostalo je ili da pokusam oglasavanjem ili da nosim u neki MUP pa ce mozda oni imati vise srece u pronalazenju vlasnika…

      Prosle nedelje sam na radiju cula informaciju da sada placamo i neku kaznu pri podnosenju zahteva za nova licna dokumenta (l.k. i pasos) ako iste izgubimo ili nam ih ukradu. Znaci, sad cemo jos vise da stiskamo nase torbe i dzepove da uz cifru koju inace trebamo platiti ne bi placali i kaznene poene.

  2. dudaelixir kaže:

    Tatjana, ličnu kartu kada pronadješ tudju, ubaciš je u poštansko sanduče pa je na pošti upute na adresu iz nje. To sam ja već uradila par puta. 🙂

  3. Charolija kaže:

    Kao vrlo radoznala, sa ovim podacima koje si dala našla sam trojicu ljudi sa telefonskim brojem na ovo ime i prezime, pokušaj da pozoveš i pitaš. E sad pošto kažeš da je momak, možda nema svoj fiksni, pa probaj sa imenom oca. http://www.belestrane.988info.rs/site/ , a s obzirom da imaš i adresu neće biti teško da ga pronađeš. Bele strane su zakon za ovakve slučajeve. 😉 Pozdrav, nadam se da sam pomogla. 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Probacu :D. Ja isla preko 988, a tamo mi rekose da ih ima na istoj adresi vise od troje. Tako sam odustala od poduhvata.
      Provericu ovaj link koji si mi ostavila. Ako nadjem momka – super, ako ne nadjem – onda cu da poslusam @ Dudu Elixirku i da ubacim u postansko sanduce.
      P.S. Hvala na pomoci :D.

  4. Negoslava kaže:

    Hvala za korisnu informaciju, da sam to znala, ne bi mi se desilo ovo
    http://negoslava.blogspot.com/2012/10/ko-cita-ne-skita.html

    • tatjanamb kaže:

      Probala sam prvo da dodjem do co’eka telefonom i nisam uspela. Srecom, uputise me na drugu varijantu, a da sam otisla do SUPa/MUPa, garantovano bih prosla slicno kao ti. Uopste u to ne sumnjam, koliko god da su se kompjuterizovali.

Ostavite odgovor

