Neophodnost ili preterivanje / Necessity or overstatement

Dok su neki zadovoljni kućom od, verovali ili ne, 9 kvm ( pogledati: Najmanja kuca na svetu / Smallest house on the world ), neki drugi (P. Ecclestone, kci jednog od glavnih ljudi Formule 1) kupuju vilu u Los Angelesu koja ima 14 spavacih soba, 27 kupatila, kuglanu, kozmeticki salon kao i parkiraliste za 100 automobila. I sve to radi pet pasa koji ce tu ziveti sa gazdaricom i kojima treba dosta prostora za slobodno trcanje kucom.

While some are satisfied with the house, believe it or not, of 9 square meters  (see: Najmanja kuca na svetu / Smallest house on the world ), another (as P. Ecclestone, the daughter of one of the main men of Formula 1) bought a house in Los Angeles with 14 bedrooms, 27 bathrooms, a bowling alley, beauty salon and parking for 100 cars. And all of this for five dogs (thay will live with the landlady) who need plenty of space for free-running house.

Izvor informacije: 24 sata.hr, petak, 09.09.2011. Fotografija: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/Rottweiler_kopf_2.jpg 

Source of information: 24 sata.hr, Friday, 09.09.2011. Photo: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/Rottweiler_kopf_2.jpg

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано. Zabeležite stalnu vezu.

11 reagovanja na Neophodnost ili preterivanje / Necessity or overstatement

  1. agroekonomija kaže:

    Pozdrav, Tanja!

  2. dp. kaže:

    Ah,Tajci,moze ko ima to govorim jer sam zaljubljenik zivotinja i borim se za bolesnog macka.Isto bih uradila da sam imucnija,no i ovoliko koliko imamo,za nase zivotinje je dovoljno i kosta nas.Sad,opet nisam pristalica da se tako nesto objavljuje_dali je bas tacno?_,_novinari?_,a znamo kako u svetu siromasnost vlada?!Pozzzz.Brankica

    • tatjanamb kaže:

      Draga B,
      Pa i ja sam jedna od onih koja bi kod mnogih izazvala cudjenje zbog svega sto cini za zivotinje i svoje i tudje, al’ za tim ne zalim :D. A, Boga mi, ima bedastoca koje sebi napravim cineci ljudima. E, za tim zalim, bar na kratko, jer jos uvek dovoljno ne naucih lekcije… 🙄 :D.
      Ako je istinita gornja vest (a ima dosta slicnih informacija, pa ne bi cudilo ni da je ova), rekla bih samo da ima sveta sa previse novca sa kojim vise ne znaju sta bi ili ne znaju kako da privuku paznju javnosti i onda svasta cine, a znamo da je i antireklama, ustvari – reklama … 😀 Ja, zapravo, reklamiram vise cinioca iz gornjeg teksta, a nisam za to placena… 😀
      Pozdrav draga B :D.

      • tatjanamb kaže:

        Ovde bih dodala jos nesto. Prilican broj ljudi voli informacije koje malo idu u „zutilo“. Nekako, narod voli da virne preko tudje tarabe jer mu u njegovom dvoristu nije mnogo zanimljivo 🙄 . Meni je vest interesantna iskljucivo zato sto je vezana za zivotinje i odnos izmedju nekih ljudi i zivotinja, ali ne znam ko je pomenuta mlada dama, njen otac, a o trkama automobila tek pojma nemam :D. Zato sam se trudila da vest prenesem sto je moguce vise svojim recima i to samo sustinu koju sam smatrala bitnom.

  3. Violeta kaže:

    Obožavam pse, ali nemam nijednog. 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Generalno volim zivotinje, a na macke sam malko slabija pa njih i imam :D. Ko zna, ako jednog dana steknem kucicu u cvecu, onda ce tu verovatno biti i neki pas :D.

  4. dudaelixir kaže:

    Ako je to sve zbog pasa, onda je u redu! 😉

  5. tatjanamb kaže:

    @ Dudaelixir – Drago mi je da ti se dopada. U svakom slucaju, vise volim ovakve informacije vezane za zivotinje i ljude nego one negativne.

  6. Charolija kaže:

    Ne mogu da garantujem da sam u njenoj situaciji i sama ne bih uradila nešto tako. :mrgreen: Letos kada sam nam tražila smeštaj za more, prioritet mi je bio da nađem ljude koji vole i prihvataju psa i da „čovek“ ima dvorište, pa onda sve ostalo. 😀 „Pa treba i on malo da se odmori.“, kao da je neki radan pas koji na Aljasci vuče sanke.

    • tatjanamb kaže:

      Ma i ja sam prilicno otkacena kada su zivotinje u pitanju (i moje i tudje) :D, jedino sto bas ovoliku vilu tesko da bih kupila. Ne sto bi mi bilo zao da dam novce, ako ih toliko imam, nego mnogo bi bilo za jurnjavu i veceg copora ljudi i zivotinja, a kamoli 5+1 :D. Volela bih imati jednu lepu kucu pristojne velicine sa vecim dvoristem/bastom, recimo. A sto se tice smestaja nasih ljubimaca i odlazaka na odmor to, zaista, jeste mukotrpan posao jer treba naci pristojne ljude, smestaj, cenu… To razumemo mi koji svake godine o tome treba da razmisljamo :D.

Ostavite odgovor

