Skupljači perja / Collectors of feathers

Kako je nastala ova kratka priča :

Inspirisana komentarom koji sam dobila pre 3 godine na blogu na kojem sam pisala, a koji vise ne postoji, napravila sam jednu kratku, nazovimo je, priču.

Te 2008 godine, jedan posetilac je napisao nešto što me ni najmanje nije razljutilo već razgalilo duhovitošću. Nisam se slagala sa autorom komentara, ali sam mu bila i ostala zahvalna jer mi je dao inspiraciju – nit svilenog konca od koje se rečima može isplesti i mnogo više.

Sve u svemu, teksta ispod ne bi bilo da nije bilo jednog Džonija…

How was written this story: 

The inspiration for this short story was one of Johnny’s comments (Johnny, my virtual friend) on another blog, three years ago. 

*************

Dragi moji, drage moje,

Jedan poznanik mi je skoro rekao da sakupljam Vas, moje drage virtuelne prijatelje, kao cigani perje.

Odgovorila sam mu slično što ću Vama sada napisati, ali će odgovor biti lepše skrojen. Onako, po telu. A telo … kao zmijsko… Vitko, izazovno, neuhvatljivo… (Imajte u vidu da je od „zmijskog“ tela do danas proslo 3 x 365 dana i još malo pride, pa me nemojte baš držati za reč :D.)

Ako sam ja kao ciganka (postovanje istima), a Vi moji drugari – perje, onda ćemo zajednički napraviti jedan udoban perjani jastuk ili dobru, toplu zimsku jaknu.

 Hvala Vam što postojite, perja moja draga.

 Vaša Ciganka.

Napisano 16.06.2008; autor: Tatjana Milic-Babic.

*************

Dear friends,

Someone told me that I collect you, my virtual friends, as a gypsy collected feathers.

I gave him an answer similar as this one. But this one is better. Like a suit for a body. Handsome body. Nice, provocative, elusive… (keep in mind that I wrote about handsome body more than 3 years ago :D).

If I am like a gypsy (respect for all of them ), you, my friends are my feathers. Together will make some comfortable pillow or good, warm jacket for winter.

Thanks for existance, my dear feathers.

Yours Gypsy.

 Written by Tatjana Milic Babic, on 16 June 2008.

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

18 reagovanja na Skupljači perja / Collectors of feathers

  1. Nenad77 kaže:

    A bree ciganko jednaaa :mrgreen: , punaa mi usta sa perijeee, pa ne mog da pričam 😀 Linja ti se ovaj jastuk mlogo :mrgreen: 😀

    • tatjanamb kaže:

      :mrgreen: Nisam breee jos zanat usavrsila. Tek sam pocela da radi s perje, a ono mora se cuva i pazi i…(mislim na perje)… :mrgreen: A oces jaknu da kupis ? Samo za tebe super cena – 300 euri. Ma ima ti bude toplo oko srca i sala. Malo ladno u dzep al ne moz sve ni da ogrejes, je l tako :D?

      • Nenad77 kaže:

        Kupujem ženooo oma,čim mi Mika dođe iz Beć i donese oni jevrići :mrgreen:

      • tatjanamb kaže:

        Ma neces da zazalis, ja da ti kazem. Jakna super bre, ja je pravila, s ove dve ruke, sama perje cupala s gusku, sama sila, nista s masinu. Ma bolje neces nadjes vise nikad u zivot. Veruj, mi cigani nikad ne lazemo :D.

  2. agroekonomija kaže:

    Evo letim. Lagano sam Tvoje perje.

  3. dudaelixir kaže:

    E, ovo je baš prijalo draga Tanja! Lepo je imati ovoliko prijatelja, koji se ne poznaju fizički, ali se jako dobro razumeju! Uživaću u tom jastuku! 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Jeste Dudili :D. Kako god neobicno ozgledalo i koliko god ne treba zivot zasnivati samo na virtuelnosti, ima puno drazi ovaj nas virtuelni svet i mi koji ga cinimo, a pronalazimo se u slicnom :D. Inace, moz’ da biras: jastuk ili jaknu perjanu, ali racunaj da je prvi model vec bezecov’o Nesa77 :D. Al’ nista ne brini, cu sasijem i za tebe neku lepu :D.

  4. I polete perije po virtualnom svodu do tvoga srca… 😉

    • tatjanamb kaže:

      Dobro dosao @ BB :D. Cast mi je ugostiti na blogu svakog od vas jer ovde ima mnogo darovitog sveta, a ti imas i par pluseva pride jer si, po onome sto videh na tvojim sajtovima, multitalentovana osoba, a to me fascinira kao kad dete pustis u prodavnicu punu igracaka ili slatkisa :rumenko: :D.

  5. noviinternet kaže:

    Na blogu ne može da se spava 🙂 pa taj jastuk treba koristiti u međuvremenu :), a i jaknu takođe :). Naime, ako moraš u jakni da sediš u kući, znači nema struje, znači nema interneta, znači priprema teksta za blog sa olovkom u ruci 🙂 🙂 🙂

    I još, „fali ti samo peruška da poletiš“ – e, sa svim tolikim perjem ćeš baš lepo i bezbedno leteti! Uživaj! 🙂

  6. tatjanamb kaže:

    Pozdrav za @noviinternet i @violetu :D. Uvek ste dobro dosli, a rado uzivam na vasim blogovima :OK:.

  7. Labilna kaže:

    Oš da mi gledaš u dlan? 🙂

  8. Macko,Crnkic i Luna kaže:

    Sasiste li jakne i jastuke i sl.,
    da kupimo
    kol’ko kosta
    ;-)))
    dp.j.n.

  9. tatjanamb kaže:

    Pozdrav @ Lugar i dobro dosao na blog :D.

Ostavite odgovor

