Na Balkanu nema mire, ni tisine, a ni sna…

Izvinjavam se (unapred) onima kojima se muzicki izbor nece dopasti. Jeste, priznajem, posle nekih prethodno postavljenih numera, ova je vrlo, vrlo drugacija. Al’ nesto mi doslo bas za ovu pesmu koja mi danas leze na dusu k’o da joj je meru uzela.  Pesma, bas onako za merak, veselje, za casu o zid… 😀

Draga Nedo, obozavam te ♥ . Voleh te i dok smo ziveli u jednoj drugoj zemlji, volim te i sad kad su se vremena promenila. Bila nam zdrava, raspevana i zgodna jos mnogo, mnogo godina. Uz tvoje pesme zivot je lepsi, a srce veliko k’o kuca i puno pozitivne energije. Bar tako mislim u ovom momentu :D.

A vi, dragi moje blogeri i blogerke, k’o voli – nek’ uziva. K’o ne voli, pa Boze moj, sta da se radi. Zavolece nesto drugo :D.

Bili vi meni zivi, zdravi i na vagi teski, a za ostalo – vec cemo se nekako snaci :D.

Za sve kojima se dopada

Tekst: Tatjana Milic – Babic. Muzicki video klip predstavljen linkom ka sajtu na kojem se nalazi.

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

9 reagovanja na Na Balkanu nema mire, ni tisine, a ni sna…

  1. Nenad77 kaže:

    Big LIKE 😉 😀 I uvek na BALKANU 😉

  2. tatjanamb kaže:

    @ probudjensosmehom 😀 – Drago mi je da ti se dopada.

  3. agroekonomija kaže:

    Tanja, i ja sam živela u toj zemlji. Razumem Te.

  4. sarah kaže:

    veceras sam pocela da pisem na temu naseg balkana…tako ima nesto u danasnjem danu…
    odlican izbor …

    • tatjanamb kaže:

      Eto, izgleda da se pogodilo da na slicno mislimo :D. Vec mi se par puta desilo u poslednjih 10-15 dana da postavim slicnu temu sa nekim od blogera. Izgleda da su se neki od nas pronasli, sto bi rekli, na slicnoj talasnoj duzini :D.

  5. brankica kaže:

    Bas lepo peva Neda,stoji,jos lepse sto ona slobodno peva svuda sirom sveta,a ja na zalost neznam da pevam a ne smem slobodno da udjem u neke ,,drzavice,,.Boze moj,nisam pevac na zalost,vec Dr koji sa strepnjom treba da predjem, recimo u SA,da nekome pruzim pomoc i sl.Cenim njeno obrazovanje,humanost…ali…Nisam Neda Ukraden i nije mi zao.Pozdrav. Brankica.

    • tatjanamb kaže:

      Pozdrav draga Branka :D. Poenta posta i muzickog spota je uzivanje u muzici (kome se dopada), Nedinoj izvedbi (ko je voli), diskretno podsecanje da smo nekad ziveli u jednoj drugoj zemlji koju, neki od nas, ne zaboravljaju i sl. Ni ja ne zalim sto nisam Neda, niti mislim da treba da zalimo. Muzika je tu da nas spoji i kad mnoge druge stvari ne mogu :OK: :D.

Ostavite odgovor

