Ličimo li mi na njih ili oni na nas

Originalna fotografija je ovde / Original photo is here 

Neki, verovatno stručniji od nas, tvrde da, s vremenom, psi počinju da liče na svog „gospodara“ po spoljasnjem izgledu, ali i po karakteru. Da li je tako ili nije, da li i „gazde“ poprimaju nešto od svojih lajavih ljubimaca…ostaviću na razmišljanje vlasnicima pasa i onima koji ih poznaju.

Važi li isto i za vlasnike mačaka – niko mi još nije dojavio, ali iskustvo šapuće da postoji medjusobni uticaj karaktera vlasnika na mačke i obratno.

Neki vlasnici mačaka, kada se mnoooogo naljute, izgledaju kao mačka koja se zakačila za plafon sa narogušenom svakom dlakom na telu. I jedni i drugi umeju da osluškuju svaki šum iz okoline, da budu oprezni i nepoverljivi prema nepoznatima, da se kreću nečujno, kao da su iz istog, ljudsko – mačijeg čopora. Brane i obeležavaju svoju teritoriju i „imovinu“, a umiljati su kad god je potrebno pokazati i tu divnu karakternu osobinu 😀 . Posle spavanja se rastežu slično mačkama sa kojima mogu imati i sličan senzibilitet. Vole svoju samostalnost, a njihova ljubav se konstantno mora zasluživati.

Pričam li ja to o mačkama ili o njihovim vlasnicima ? Možda i o jednima i o drugima :D. Evo, ja na primer, od kad se družim sa macama izgledam ovako . Ne znam šta vi mislite, ali kao da malo i fizički podsećam na cicose, zar ne 😀 ? Kako god bilo, mislim da svaka od nas krije u sebi nešto mačkasto :D. Frrr…  Mjauuu… 😀

Autor teksta: Tatjana Milić-Babić
Fotografija preuzeta sa linka označenog ispod iste.
Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

22 reagovanja na Ličimo li mi na njih ili oni na nas

  1. Violeta kaže:

    Negde sam pročitala da je to istina, a i tvoja fotka govori u prilog tome… 😉 😀

  2. Macko,Crnkic i Luna kaže:

    O jos kako
    kod nas je veselo uvek dok ,,velika mamy,,,ne podvikne,mi zbrisemo na mesto gde nas ne vidi posmatrajuci jetakvu,pitamo se:
    ko na koga vise lici?
    Plemenitost i lepota duse,kod nas je identicna,dobro je to.
    POZDRAV od nas.

  3. Nenad77 kaže:

    Pa gde si ti CAT WOMAN :mrgreen: nisam te prepoznao zbog maske. Malo pre je bilo na radiju da žena mačka skače sa zgrade na zgradu, al’ ćutim neću da ti otkrivam pravi indetitet :mrgreen:

    • tatjanamb kaže:

      😆 E, fala ti k’o bratu N77 (ovo zvuci k’o tajni agent 007 :mrgreen:). Rano je jos da otkrijem sirokim narodnim masama ko sam :D. Moram prvo malo da skakucem po krovovima Beograda, mjaucem i budem opasan neprijatelj nevaljalcima :mrgreen: . I…ššššš… Nemoj nikome da kazes za ovo što cu ti sada pokazati – kolaz mojih nedavnih tajnih akcija… 😀

      Originalan video klip(ispod)nalazi se na http://www.youtube.com .

  4. Lugar kaže:

    Ovu fotografiju sam već negde video. Dobra je. Bračni parovi nakon mnogo godina u braku takođe počinju da liče jedno na drugo 🙂 .

    • tatjanamb kaže:

      Pozdrav @ Lugar :D.

      Fotku su verovatno mnogi rabili. Pre dosta godina, u nesto drugacijem formatu iskoristio je jedan nas casopis, ali bez ikakvog navodjenja odakle su istu uzeli. Klasicno nepostovanje necijeg autorstva cime se i danas razni sluze :roll:.

      Znam i ja za tu tvrdnju vezanu za bracne partnere :D.

  5. Labilna kaže:

    Je l’ imaš teranje? 😀 😀 😀

    • tatjanamb kaže:

      A, bre, @ Labilna… 😀 Misiim…pa postavljaj malo suptilnija pitanja :D. Ovakvo pitanje vise ide uz tvoj prosli tekst o (kao) seksi chat varijantama :D. Na ovakva pitanja ne odgovaram :D.

      • Labilna kaže:

        Ma vidim ja ti gore frkćeš, mijaučeš… pa te pitah spontano 😀 Sorry, neću više 😀

      • tatjanamb kaže:

        Vidis da sam umislila da sam zena macka (u pokusaju) :D. Pusti me malo da se igram s fantaziju 😀 . Nemoj o’ma’ da mi seces mastu u korenu :D.

  6. Labilna kaže:

    A možda i hoću 😀 😉

  7. Labilna kaže:

    ❤ ❤ ❤ :* :* :*

  8. dudaelixir kaže:

    *Tanja, ono za sličnost izmedju gazde i psa je tačna, sto posto. Gledam ja kada idem gradom. Zaista liče jedni na druge. A pošto sam ja počela da se družim sa mačkama, izgledaću, isto kao i ti na onoj fotki. Za sada, samo mi ruke smrde na mačiju hranu! 😉

    • tatjanamb kaže:

      Pametno ti je to za druzenje sa macama. Bicemo najzgodnije zenske u Srbiji, a mozda i sire :D. A smrad od macije hrane, ostace i kad budes hot parce, samo da znas :D. Al’ nema veze. Novi look bice znacajniji od mirisa hrane i pazi… nix plastik-fantastik hirurgija, rastezanje, natezanje… Sve prirodno, a lepoooo… :D.

  9. tatjanamb kaže:

    @ Gamche – Hvala na poseti :D.

  10. tatjanamb kaže:

    Hvala na poseti @ Agroekonomija :D.

  11. tatjanamb kaže:

    Pozdrav @ Wakeupwithsmile :D.

Ostavite odgovor

