Miš i slon

Jedan skorašnji komentar mi je dao ideju za ovaj tekst.

Mi i oni… Vas i nas… Njima i nama…. Podele koje nas dele u one i ove, u zavisnosti od okolnosti.

Scena prva: Čoveku je pozlilo u prodavnici. Srušio se. Nekolicina je pomogla, a pozvana je i Hitna pomoć. Broj pomagača je naglo počeo da se osipa uz komentare tipa: E, dobro… Pošto VI ostajete, JA odoh. Ne trebam VAM više, jer znate…žurim…“ Pomalo zbunjen osmeh, a pogled već odlutao miljama daleko.

Scena druga: Dobila je zadatak da pregleda i rediguje tekst. Uradila je dogovoreno ostavši duže na poslu. Davalac zadatka: „I JA sam iste podatke pronašao. Odlično SMO to uradili.“ Davalac zadatka je (kao) tekst pregledao ili samo prisvojio zasluge …. jer mu se može 😉 ?

Scena treća: Muškarac u poznim godinama je pao na sred trotoara. Razbiše se naočare, naprsnu koža na lobanji. Više ljudi pomoglo je da čovek ustane, pokupi delove naočara i sebe. „Hoće li neko pozvati Hitnu ? VI ćete ? Ostaćete sa njim dok ne dodje pomoć ? E, odlično. MI onda odosmo jer ON sad ima VAS.“

Scena četvrta: Sastanak, radnički zbor ili kako su se sastanci zvali u doba jednog prošlog sistema i prošlih vremena. Direktor: „Drugovi i drugarice, poslovanje u NAŠEM kolektivu je na zavidnom nivou. Prosek plata kod NAS je …. (cifra koju više ni ne pamtimo).“ Drugarica iz redova kolektiva: „Pa …. direktore, nije baš tako. To bi bilo kao kad bi ste rekli da VI i JA u proseku pojedemo dva pileta, a u zbilji VI pojedete oba, a JA niti jedno.“

Scena peta: Vic. Miš i slon prelaze preko mosta. Miš pretrčava sav zadivljen uz komentar: „Ala tutnjimooooo…“ 

Scene bi se mogle redjati u nedogled. Film da se napravi, onako s guštom. Podelama ni vreme ništa ne može jer opstaju u svim sistemima sa tendencijom jačanja. U nama su i medju nama. U virtuelnom i stvarnom životu.

Tekst: Tatjana Milić Babić (11.11.2011)

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

15 reagovanja na Miš i slon

  1. Jassna kaže:

    11.11.2011.
    upravo sam cula da je danas „pozitivan“ dan…da ce od danas sve nekako biti lakse, lepse…
    verovacu ipak u to, jer mislim da ce neki od scenarija biti drugaciji…“znate ostacu pored Vas dok Vam ne bude bolje“….

    • Tatjanamb kaže:

      Da, juce je, kazu, numeroloski gledano bio poseban dan sa tolikim 11-icama u datumu. Trebalo je da zamislimo zelju tacno u 11h i 11min (pretpostavljam da je moglo i u vecernjim terminima) i samo da cekamo da nam se ostvari… 😀

  2. agroekonomija kaže:

    Mnogo je takvih situacija; miš ispade glavni.

  3. tatjanamb kaže:

    Pozdrav za Labilnu, TamoIOvde, Draganu, Marko – Bukija, Obicne price i sve ostale.

  4. Macko,Crnkic i Luna kaže:

    Mis kolo vodi……
    Tanja, da li Vi poznajete neke ljude sa Vaseg BLOGA ili……?

  5. Polihimnija kaže:

    Scena prva i treća – ne bismo MI baš da pruzimamo odgovornost na sebe, ali savest nam je čista jer ste VI tu.

    Scena druga, četvrta i peta – uvek neki miš, koji pravi više štete nego koristi, iz sveg glasa viče MI!

    Uvek bilo i uvek će biti, samo što je sada, čini mi se, gore nego ranije.

  6. tatjanamb kaže:

    Pozdrav za @ Mrvicu i @ Gamche.

  7. psychoprof kaže:

    miš i slon : ))))

  8. Violeta kaže:

    Nažalost živa istina, misevi kolo vode kad ne treba, a kad treba da povedu nabiju se u rupu.

  9. tatjanamb kaže:

    Pozdrav za @ P. baklavu.

Ostavite odgovor

