Korpa puna radosti :) / Basket full of joy :)

Foto/Photo: VS

Tri lepa, umiljata i razigrana mačeta traže dom: dve sivo-bele ženke i crno-beli mačor. Stari su oko 5 meseci, naviknuti na posip i boravak u stanu. Imaju sjajnu, gustu i meku dlaku, a blagu narav. Spremni su da se maze i umiljavaju – koliko god to vlasnik može izdržati. 
 
Mačići su spašeni sa planine gde ne bi imali šanse da prezive zimu, a privremeno su smešteni kod porodice koja ih oglašava. Zbog nedostatka prostora i jos dve „kućne“ starije mačke, trenutni staratelji nisu u mogućnosti da ih zadrže.
 
Pomozite da im nadjemo dom: prosledite oglas ako znate nekog ko želi da udomi mače, postavite ovaj oglas na svoj blog, javite se ukoliko ste Vi jedan od potencijalnih udomitelja.
 
Za više informacija i udomljavanje maca javite se na 064/011-89-15 ili na vs@hotmail.rs. 

Three kittens for adoption. Two female (gray&white) and one male cat (black&white). They are about five months old, accustomed to people and living in a house/apartment. More information you could get here: 064/011-89-15 or vs@hotmail.rs.

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

26 reagovanja na Korpa puna radosti :) / Basket full of joy :)

  1. Macko,Crnkic i Luna kaže:

    Kako smo neljdi,situacija teska no,nadam se da ce njihov pogled otvoriti necije srce kad pogleda njihove okice slatke. Zelim im da sto pre nadju dom. Posedujemo 3 zivotinje i daleko sam od Beograda,inace bih dala sve od sebe da im pomognem. Mislicu na njih. Pozdrav. Branka J.

  2. tatjanamb kaže:

    Znam B da Vi i imate i volite zivotinje :OK:. I ja se nadam da ce uspeti sto pre da nadju dom. Pozdrav svima.

  3. Plava Baklava kaže:

    Preslatki. Želim ti d auspeš da ih srećno udomiš.

    • tatjanamb kaže:

      Meni su (uglavnom) sve zivotinje slatke :D.

      Samo pomazem u ovoj prici ljudima koji pokusavaju da ih udome i nadam se da ce uspeti :OK:.

  4. tatjanamb kaže:

    Pozdrav za @ Draganu, @ Tamo i ovde.

  5. Miomir kaže:

    Od vlasnika ta tri mačeta sam isto dobio mače koje sada izgleda ovako:


    Foto: Miomir

    • tatjanamb kaže:

      Pozdrav Miomire i dobrodosli na blog :D.

      Nema bolje preporuke od Vase za onoga ko zeli da udomi mace :OK: :D.

      Ubacila sam fotku Vaseg „maceta“ tako da se vidi slika, nadam se da se slazete. Macak/macka je kao lutka :D.

  6. Miomir kaže:

    Nije mi jasno kako postavljate slike.

    • tatjanamb kaže:

      Nisam sigurna da bih umela da objasnim nacin postavljanja fotke u komentaru jer ja to cinim kao administrator (pretpostavljam) i vidim neke rubrike koje Vi ne vidite. Ako neko bolje zna kako to uciniti iz pozicije posetioca, zamolila bih da Vam (a i meni) objasni, moze i na ovoj temi. Hvala unapred.

      P.S. U svakom slucaju, odlicno je da stavite i samo link ka fotografiji jer se to odlicno vidi nakon samo jednog klika na link :OK:.

  7. Miomir kaže:

    Хвала Татјана на слици. Женка је у питању и име јој је Софија.

  8. tatjanamb kaže:

    Pozdrav @ Violeti i @ Polihimniji :D.

  9. agroekonomija kaže:

    Tanja, postaviću ovaj Tvoj post/apel na moj blog. Toliko mogu da učinim. Pozdrav!

  10. Macko,Crnkic i Luna kaže:

    G-dine Momire,veliki primer kakvi treba da budemo kao ljudi. U vama kuca veeeeeliiiikooooo srce kao i kod G-dina VS koga kako njega tako i vas najtoplije pozdravljam preko Tanjinog bloga.Maca Sofija ista kao nas Macko.Cuvajte je,bice veoma zahvalna.Dr sci Branka J.P.

  11. otkacena kaže:

    Evo je na FB postavljeno.
    🙂

  12. dudaelixir kaže:

    Divne su mace ali stvarno ne znam nikoga ko bi ih udomio. Moja rodjaka, koja živi ispod mene, svaki puta, kada joj se omaci mačka, fotografiše mačiće i stavi u oglas u novine i svaki put razdeli sve!
    Imam osećaj da će i moja crna maca (jedna od one dve, koje hranim i napravila sam im divan dom) u dvorištu, imati mačiće, pa ću se boriti sa udomljavanjem! Jao, jako mi ih je žao. Sirote, nisu one krive!!!

    • tatjanamb kaže:

      Post je najvise informativan uz ideju da svako ko moze, hoce, zna neki nacin da dalje plasira oglas ili mozda nema, a zeli macu – iskoristi ovo obavestenje.

      Znam da je vec dugo vremena jako tesko udomiti i kuce i mace, a i kad ih udomimo ne mozemo uvek biti sigurni kako ce zaista biti smestene, negovane, hranjene… niti sta ce se dalje desavati po pitanju njihovog razmnozavanja i zbrinjavanja daljeg potomstva.

      Uglavnom je sudbina nekontrolisano razmnozavanih kuca i maca i vlasnickih i napustenih sa losim ishodom. Nadam se da ce ove tri iz posta ipak imati dovoljno srece :OK:.

  13. malabreskva kaže:

    Prelepi su. Ja imam dvojicu debelih, pa ne mogu da ih uzmem, ali se nadam da su našle dom 🙂

  14. Marina kaže:

    Predivni su! Ja već imam zoološki vrt u kući, ali sam ih postavila na fb, pa se možda neko javi…

  15. Povratni ping: Korpa puna radosti (2) / Basket full of joy (2) | Tatjana MB blog

Ostavite odgovor

