O mozaiku (2) / About mosaic (2)

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

„U KONTAKTU SA STVARALAČKIM ČINOM, MOZAIK“ –  predavanje profesora FPU mr Miroslava Lazovića uz demonstraciju stvaranja mozaika, a u tandemu sa darovitim koleginicama Biljanom i Snežanom.

U Galeriji SKCa na Novom Beogradu gde je predavanje održano (13.12.2011), u toku je izložba Dragana Popovića „Kad mozaik pulsira“.

Uvodne informacije o ovom predavanju nalaze se na  https://tatjanamb.wordpress.com/2011/12/13/o-mozaiku-about-mosaic/ .

Tekst i fotografije: Tatjana Milić Babić.
Fotografije: Olympus digital camera, 350 x 263 (263 X 350) .
Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

9 reagovanja na O mozaiku (2) / About mosaic (2)

  1. Polihimnija kaže:

    Bravo! Fotke su odlične, a i mozaici. 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Trebalo mi je vremena dok sam pronasla SKC na Novom Beogradu, ali je vredelo. Meni je predavanje bilo sjajno. Nesto sam vec znala ali sam dosta toga novog cula i videla kako izgleda tehnika pravljenja mozaika sto me je posebno privuklo.

  2. Dragana kaže:

    Mozaici su prelepi!

  3. agroekonomija kaže:

    Hvala na ovom interesantnom prikazu radova u mozaiku.

  4. tatjanamb kaže:

    Veliki pozdrav posetiocima teme :D.

Ostavite odgovor

