Životna ikebana (1)

Autor kolaža / Author of collage : Tatjana Milic Babic
Originalna veličina / Original size: A 4 format (297 x 210 mm).
Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

13 reagovanja na Životna ikebana (1)

  1. Polihimnija kaže:

    Ooooo, svaka čast, umetnice! 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Hvala @ Poli :D. Mislim da sam napisala u nekom trenutku da me zaista mnogo toga zanima i u raznim stvarima (mislim da) nisam losa, ali nece sve stati u ovaj jedan zivot… 😀 Zato se nadam da mi je ostalo dovoljno vremena i da cu se, eventualno, reinkarnirati u ljudskom obliku, ali tako da mogu da zavrsim sve dobre stvari koje volim :D. Mada, ima li kraja mastovitosti i idejama koje mozemo osmisliti… 😀 ?

      • Polihimnija kaže:

        Nema! 😀 Mašta i kreativnost nemaju granica. Jedini problem je što smo, što ti reče, malo „kratki“ sa vremenom. 🙂 A opet, dosta toga možemo da uradimo i u ovom koje nam je dato 😉

      • Tatjanamb kaže:

        Tako je, a stalno mi se cini da moze i vise od onoga sto uradim :D.

  2. Tatjanamb kaže:

    Pozdrav svima koji su posetili ovaj post :D.

  3. Violeta kaže:

    Svaka časta! Sviđa mi se! 🙂 Ja sam nekada imala ideje, sada ih uopšte nemam ni za šta…

    • tatjanamb kaže:

      Drago mi je da ti se dopada :D. Sigurna sam da ti ideje nisu presahnule vec nas zivot okupira masom drugih stvari pa onda ne stignemo misliti na mnogo sto sta.

  4. Marko - Buki blog kaže:

    Sjajno 🙂

  5. Povratni ping: Reciklaža / Recycling | Tatjana MB blog

  6. Povratni ping: Ideja / Idea | Tatjana MB blog

Ostavite odgovor

