Bik koji sanja (kolaž) / Bull who dreams (collage)

Da se pita „bik koji sanja“, svet bi bio mnogo jednostavniji, ali sa dovoljno obojenih momenata u životu. Pošto se ne pita, ostaje mu da zamisao stavi na papir, a poznato je da hartija svašta može da istrpi :D.

Autor kolaža / Author of collage: Tatjana Milic Babic
Veličina / Size : 320 x 220 mm
Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

10 reagovanja na Bik koji sanja (kolaž) / Bull who dreams (collage)

  1. Marina kaže:

    Bilo bi lepo da i mi trpimo tako puno lepih stvari kao ovaj papir 🙂

  2. agroekonomija kaže:

    Ovo je tako intersantno urađeno da sam ubeđena da papir nije trpeo, nego je uživao.

  3. Polihimnija kaže:

    Bravo @Tatjana!!! Odličan ti je ovaj „Ferdinandov san“ 🙂 Posebno mi se sviđa ova „igra“ sa novinskom papirom, volim takve kolaže.
    Vidim da i u tebi „čuče“ razni talenti 😉 🙂

    • tatjanamb kaže:

      😀 😀 Bravo ! Mislila sam da niko nece „provaliti“ da je u pitanju asocijacija na Ferdinanda, bika koji samo zeli da u miru mirise cvece koje voli :D. Mada sam namerno dala nagovestaj u nadi da ce se neko setiti :D. A taj neko je – @ Polihimnija :D.

      • Polihimnija kaže:

        Pazi, čim sam videla naslov, prva asocijacija je bio Ferdinand. Kad sam videla kolaž… Ferdinanad, definitivno 😀

      • tatjanamb kaže:

        Da znas da mi je to sto sam „otkrivena“ draze nego bilo sta drugo kad je ovaj kolaz u pitanju :D.

  4. Macko,Crnkic i Luna kaže:

    ojha tanja pa dje me nadjoste 😉
    moja cerka je bik koji sanja o imam i papir_a koji svasta trpi…….
    asocijacija provaljena pa imam unuka koji me naucio da gledam crtace……
    a nikako da naletim na bika koji ne bode rogivima uvek kontra…….
    hocu jednog ferdija ;-))) lepo sanja bik hajmo da pocnemo i mi zivotinje su ukras sveta i ljudske dobrote
    pozzzzz tanja.
    snezana=w@Cco

    • tatjanamb kaže:

      Lepo je da unuk gleda neke lepse crtace od ovih danasnjih kojima ni nazive ne pamtim … 😀 Nije lako ni sa kim od nas, pa tako ni sa bikovima, ali imaju oni svojih dobrih karakteristika, ljubi ih majka 😀 Pozdrav svima, draga Snezana :D.

Ostavite odgovor

