Interesantno i povoljno / Interesting and beneficial

Ne znam koliko ste upoznati da postoje sajtovi na kojima možete pronaći raznovrsnu ponudu robe i usluga sa priličnim popustima: klopa, garderoba, kozmetičke usluge, pozorišne predstave, putovanja i sl. U današnje vreme kada nas „bombarduju“ uglavnom poskupljenjima, novim nametima i troškovima od kojih nas glava zaboli, sajtovi ovoga tipa prvo izazivaju nevericu i sumnju, ali nakon samo jedne provere – čini mi se da nema nazad (bar ako sudim po sebi :D).

Način na koji se možete obavestiti o ponudama i uplatiti ono što vam se dopadne – veoma je jednostavan. Evo, ja sam danas četiri osobe odvela na vrlo pristojan obrok sa pićem, za više nego pristojne novce i svi smo jako zadovoljni. Bio je to odlično utrošen novac, društvo počašćeno, sito i napito i svi zadovoljni :D.

Ne ide mi u korist reklamiranje tudjeg sajta jer za to nisam plaćena, ali ću podeliti informaciju sa vama zato što vam može značiti. Svaka ušteda je više nego dobrodošla, naročito kada se mogu pronaći izuzetno zanimljive ponude povoljnih cena. Preporuka je iz prve ruke, a da li sam u pravu  uverićete se sami .

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

2 reagovanja na Interesantno i povoljno / Interesting and beneficial

  1. Marko - Buki blog kaže:

    Otkrio pre 3,4 nedelje i stvarno je zaraza 🙂 mada ima vise ponuda za dame…
    Sad sam isao u Bioskop upola cene 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Bravo za snalazljivost na netu :OK:. Pre dosta vremena sam se registrovala kod njih, pre toga kod nekih drugih, ali mi je oprez nalagao da ne zurim (sto je nekad dobro, al’ nekad mi sto sta promakne :D),

      Oko 3 nedelje unazad sam uplatila klopu za 4 osobe sa namerom da vidim da li ovakva kupovina funkcionise, juce otisla da vidim u sta dadoh novce i – svi ucesnici „eksperimenta“ su zadovoljni :D.

      Moguce da je vise ponuda za devojcice nego za decake jer su zene pogodnije trziste (citaj: lakse se odluce da krenu u trosak… 🙄 :D).

Ostavite odgovor

