Izgubljeni (kolaž) / Lost (collage)

Kolaž posvećen svima kojima se dopadne, a posebno @ Labilnoj koja je, možda, na početku nečeg novog, interesantnog i vrednog, sa željom da sve što je nekad izgubljeno, bude nađeno :OK: :D.

Autor / Author: Tatjana Milic Babic, 012012
Originalna veličina / Original size: 330 x 230
Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

14 reagovanja na Izgubljeni (kolaž) / Lost (collage)

  1. sve receno 😉 savrsen je !

  2. LaBiLnA kaže:

    Jaooooo, pa hvalaaaaaa ❤ :*** Divna si 🙂 Što mi neprijatno sada …cccc pocrveneh :S

  3. LaBiLnA kaže:

    Nego ovo „Izgubljeni“ mi mnogo sumnjivo 😀 😀 😀

  4. Marko - Buki blog kaže:

    lepo je uradjen kolaz , imas smisla 🙂

  5. Polihimnija kaže:

    Tanja, bataljuj petrologiju! Bacaj se na umetnost! Šta je to sa tom geologijom? 🙂 Ima više umetnika među geolozima, nego među ovima sa Akademije 😀

    • tatjanamb kaže:

      Jao, hvala za ovakav kompliment :D. Geologija je kao izbor uletela potpuno slucajno, veruj mi :D. Neke druge stvari su me vise zanimale i (mislim) bolje „lezale“ ali me „upropasti“ ono skupljanje kamancica na plazi u predskolskom uzrastu i zacrta mi putanju za posle… 😀 Ali i dalje verujem da u meni nesto cuci, scucureno pored tih silnih kamenova… 😀

      • Polihimnija kaže:

        To što u tebi čuči i što povremeno iskoči, stvarno je dobro. A iz nekog, meni nepoznatog razloga, umetnost i geologija su povezane nekim čudnim vezama 🙂

      • tatjanamb kaže:

        Mozda postoji neka tajna veza :D. Inace, nekad sam mnogo cesce boravila u delu onoga sto se pojavi na blogu. Onda dodjose studije i zivot, sestro slatka, pa ispadoh iz jednih sina da bih se prebacila na drugi kolosek :D. Al’ stara ljubav zaborava nema, ja da ti kazem :D.

Ostavite odgovor

