Štrajk na wordpress-u / Strike on wordpress

Our lovely page http://wordpress.com/ is on strike today to fight SOPA and PIPA. More information & your way for participation in this necessary strike find here.

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

12 reagovanja na Štrajk na wordpress-u / Strike on wordpress

  1. Marina kaže:

    podrzavam…

    • tatjanamb kaže:

      Takodje. Peticiju sam potpisala jos pre par meseci kada se znalo za mogucnost cenzure, potpisala sam je i sada, postavila obavestenje na stranicu i uradila jos po nesto :OK:.

  2. gamche kaže:

    Potpisala peticiju. Pravda je na nasoj strani! No pasarán!

  3. agroekonomija kaže:

    Jasno mi je Tanja. Našla sa informaciju na WordPress-u.

    • tatjanamb kaže:

      Nisam neko ko stalno voli nesto da „talasa“ ali mislim da je cenzure i ogranicenja, narocito ljudima koji zive na nasim podrucjima vec pun kufer, sto bi rekli…

  4. obične priče kaže:

    Podrzavam

  5. Polihimnija kaže:

    Drugarice Tanja, javljam da sam sve odradila po PS-u! Pooozdrav!!! 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Drugarice @ Poli, izvrsenje radnog zadatka bilo je na visini. Na narednom sastanku SKOJa bicete javno pohvaljeni i dobicete orden zasluzne skojevke + crvenu maramu i kapu sa zvezdom petokrakom i duplu porciju vojnickog pasulja sa slaninom :D. Smrt fasizmu, sloboda narodu :D.

      P.S. Mislim, ja sam iz Titovog vremena pa je to ponekad jace od mene :lol:. Ali ne bas iz doba II svetskog rata… 😆

      • Polihimnija kaže:

        „Padaj silo i nepravdo…“
        Smrt cenzuri, sloboda internetu!

        Sa ponosom ću nositi kapu i maramu 🙂 Nego, i ja sam iz Titovog vremena, a ni ja nisam iz II svetskog rata, samo što sam bliža SUBNOR-u nego SKOJ-u 😀 Te tako, hvala što me svrsta u vrle omladince 😀

      • tatjanamb kaže:

        Aha ! Znaci vojnicki pasulj i slaninicu kao deo nagrade odbijas 😀 ?

        Pa nisam ni ja bas za mladjahne skojevke, al’ mozda uz dobrog plasticnog hirurga (ko li ce da ga finansira :roll:) uspem da uz skripu kocnica ne uletim u SUBNOR :lol:.

        Kad bih znala sve reci pesme – „Padaj silo i nepravdo…“ mogla bih i da je otpevam :lol:.

Ostavite odgovor

