Život je bojno polje / Life is a battle – field

Autor / Author: Tatjana Milic Babic, 23.01.2012.
Originalna veličina: 330 x 230
 
STOP TO THE INTERNET  CENSORSHIP http://sopastrike.com/strike
Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

10 reagovanja na Život je bojno polje / Life is a battle – field

  1. Polihimnija kaže:

    Da jurišamo ili da se povlačimo? 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Jurisamo do poslednjeg daha samo da dodjemo do istog :D. Tekila, gerila …. 😀
      Juce mi je bio specifican dan nepravednog „saterivanja u cosak“ 😯 😕 😡 😈 , pa su i motivi za izradu kolaza bili slicni 😎 . Malo je falilo da kolaz bude daleko eksplicitniji… :mrgreen:

      • Polihimnija kaže:

        DakleM, juriš pa kom opanci – kom obojci 😉
        I meni se nešto dah okratio u poslednje vreme, samo ja mislim da nije do mene – to se vazduh pokvario :mrgreen:

      • tatjanamb kaže:

        Evo, ja sam za opanke, a za carape cu se snadjem :D.
        To sa nekvalitetnim vazduhom je ozbiLna stvar, ja da ti kazem. I mene kanda gusi nesto…;) 😀 (sve cekam kad cu ja malo „da gusim“ taj nekvalitetni vazduh… :D).

  2. Pa što te kolaže ne staviš gore u glavu od bloga… nego su Wordpresove animacije? 🙂
    Znam da ne mogu cele da stanu, ali ni detalji ne bi bili loši. 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Odlicna ideja i hvala za istu :OK:. Fotografije su mi padale na pamet da iskoristim u svrhu koju si pomenuo, a kolaza se … ne setih, iskreno.

  3. Mrvica kaže:

    Kroz život ne treba nikako grudački, nego naoružano, oprezno, taktički, smišljeno i šta ti sve ne. Uf, umoriH se samo dok napisaH! 🙂
    Ma neka ide život ovako, srcem, a ko preživi i poživi, pričaće! 😉

    • tatjanamb kaže:

      Najlepse je kad bi moglo opusteno, iskreno, posteno, bez taktiziranja i skrivanja po rovovima, sumama i gorama u cekanju prilike za delovanje … 🙄 Obicno ne bude bas tako… 🙄 Al’ k’o sto kazes – neka bude pisan srcem… 😀

  4. Violeta kaže:

    Jeste baš, a i moja je glava otkinuta, al’ se još drži za telo… 😕 🙂

Ostavite odgovor

