KISELO, A ZDRAVO / ACID BUT SO HEALTHY

Slika dozvoljena za besplatnu upotrebu / Picture for free use. Izvor / Source: http://wwwcdn.net/ev/assets/images/vectors/afbig/d7492a09bc748a3fc3742badc7d87f41-lemon-clip-art.jpg

Da je limun zdrav, pretpostavljam da je većina nas znala. Moje poznavanje materije baziralo se na C vitaminu kojim limun obiluje što nam jača imunitet, kao i na činjenici da je pogodan za konzumiranje, recimo, kao začin (umesto sirćeta), naročito osobama koje imaju problema sa želudcem.

Zahvaljujući blogu Đurđice Stojković, saznala sam još značajnih podataka o limunu i od danas počela i da primenjujem predlog iz prve rečenice njenog teksta – Limun – tajna koja se ljubomorno čuva.

Ko nije pročitao ovaj članak, a hteo bi još nešto da nauči i primeni u cilju unapređenja zdravlja, neka pogleda tekst na gore navedenom linku jer napisano, zaista, zaslužuje pažnju.

Tekst / Written by: Tatjana Milic Babic
Ovaj unos je objavljen pod ZANIMLJIVOSTI / INTERESTING i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

7 reagovanja na KISELO, A ZDRAVO / ACID BUT SO HEALTHY

  1. Polihimnija kaže:

    Odličan je članak, Tanja. Znala sam da je limun zdrav, ali ovo za kancer nisam znala
    A kako bih i mogla?

  2. tatjanamb kaže:

    Davno mi je jedan stomatolog rekao da je lek protiv kancera pronadjen (o tome smo pricali pre bar 15 godina), ali da odredjenoj industriji ne odgovara da se ljudi izlece jer treba nekako za ‘leba da zarade.

    Vezu izmedju limuna i kancera takodjer nisam znala, mada, kad malo razmislim, jedna poznanica koja je imala problema sa kancerom (srecom se izvukla) redovono konzumira limun iako mi nikad nije rekla zasto niti sam ja pitala. Mozda je odgovor bas u tekstu o kojem pricamo.

  3. tatjanamb kaže:

    Pozdrav svima koji su posetili temu :OK:.

  4. Violeta kaže:

    Ja sam čula da treba da se pije voda s naceđenim limunom ili da se 1/2kg meda pomeša sa sokom jednog limuna. Sada mi se razjasnilo zašto je to dobro i potrebno. 🙂

  5. agroekonomija kaže:

    Što se meda tiče, ista je situacija i kod mene; zaboravljam na njega.

Ostavite odgovor

