DILEMA / DILEMMA

Autor kolaža / Author of collage : Tatjana Milic Babic, 21.02.2012.
Originalna veličina / Original size: 330 x 230
Ovaj unos je objavljen pod KOLAŽI / COLLAGES i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

8 reagovanja na DILEMA / DILEMMA

  1. I njega da metneš u glavu 🙂

  2. Polihimnija kaže:

    Zanima me šta se krije iza naočara? Gde je pogled uperen: put neba, put zemlje, levo ili desno?
    Gde se traži izlaz iz dileme? 🙂
    Opet me ti zamisli, ccc 😀

    • tatjanamb kaže:

      Ovaj je kolaz napravljen kao neki rebus. Sve sto je na njemu bukvalno je deo slagalice. E, sad, meni je jasno sta sam htela reci (sto ne resi moju dilemu jos uvek :think:), ali ce mozda odgonetnuti i neko od vas. U tebe se najvise uzdam, da znas :D.
      Iza naocara je pogled, mozda vise ka nebu orijentisan. Kao, negde trazim odgovor i nadam se da ce da padne odozgora pravo na mene :D.
      A izlaz trazim u razmisljanju. Mislim, red bi bio da mi glava osim za onoliku kosu i cvikere jos za nesto posluzi :D.

      • Polihimnija kaže:

        Čini mi se da smo skoro nešto bistrile o nekim dilemama, negde na pola puta između razuma i osećajnosti 🙂
        A obe znamo da rešenja ne padaju s neba, već da se nalaze ispred nosa – u samom problemu. 😉
        Prema tome, spuštaj pogled i zagledaj se dooobro u provlem, naći ćeš rešenje.

      • tatjanamb kaže:

        Znam da mi resenje nece pasti s neba, a nekad bi mi tako odgovaralo …:neutral: Verovatno cu prekinuti dilemu i krenuti u jednu „avanturu“ pa proceniti vredi li truda :D.

  3. bijesibuka kaže:

    Kad umiris misli i kaže sebi : u ovome filmu ja sam glavna glumica, i scenario će biti prilagođen meni!
    I BI KAO ŠTO TI REČE!

Ostavite odgovor

