POZDRAV OD ILIJE / GREETINGS FROM ILIJA

Izgleda da internetom kruži obaveštenje (Neobican mejl / Unusual mail ) koje stiže u naš mail box, na engleskom. Dobijamo informaciju da određene, vrlo bitne, podatke o sebi, moramo proslediti na adresu sa koje je obaveštenje stiglo, jer će nam servis na kojem smo otvorili mejl adresu, blokirati ulazak na istu.

Mejl zvuči uznemiravajuće i čudno. Tražeći potvrdu (ili opovrgavanje) sumnje da sa dobijenim elektronskim pismom nešto nije u redu, mislim da sam uspela naći odgovor / answer.

U okviru ovog posta imate priložen tekst mejla i tekst koji (verujem) razjašnjava situaciju „željena – neželjena pošta“, te pogledajte, jer se možete naći u sličnoj dilemi.

Svakako ne treba biti paranoičan i sumnjati u sve oko sebe, ali malo Ilije Čvorovića (film „Balkanski špijun“) u našim venama, izgleda da nije na odmet.

Kako, zašto … posumnjah u dobijeno obaveštenje, koje sam korake preduzela ne bi li dokučila šta mi je činiti, ne mogu Vam odati iako bi mi brat Đuro verovatno oprostio što bi me „tukao“ u pokušaju dobijanja navedenih informacija. Ali, možda i ne bih dobila batine, jer … ipak smo mi braća, a krv nije voda.

Pozdrav,

Vaš Ilija.

Tekst / Written by: Tatjana Milic Babic
Ovaj unos je objavljen pod KOLUMNA / COLUMN, VESTI / NEWS, ZANIMLJIVOSTI / INTERESTING i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

8 reagovanja na POZDRAV OD ILIJE / GREETINGS FROM ILIJA

  1. Marina kaže:

    Još mi nije stiglo ništa slično, ali sam i ja sumnjičava prema sličnim mejlovima, pa proveravam… (u svakom od nas čuči mali Ilija Čvorović :))

    • tatjanamb kaže:

      Meni je vec stizalo ali u manje agresivnoj formi pa sam zanemarivala. Sad sam se baš štrecnula i krenula da proveravam, a onda stavila i na blog da informišem i vas ostale jer ovakvi mejlovi očigledno nisu retkost. Pozdrav za sve iz „familije Čvorović“ 😆 .

  2. Polihimnija kaže:

    Meni to nije stiglo, doduše ja sam yahoo user. Međutim, sad znam šta mi je činiti, odma’ ide u spam 😀

    • tatjanamb kaže:

      Ja sam baš bila zatečena poštom i nakon čeprkanja po svemu i svačemu naišla na podatak da to ljudima stiže i te kako… I zaključila da treba da nas što više zna, da se ne prevarimo. Pozdrav @ Poli :D.

  3. agroekonomija kaže:

    Hvala, Tatjana!

  4. Nenad77 kaže:

    Tanja fala :mrgreen: Da znam šta može da me snađe,da odmah raspalim DELETE ! 😉

Ostavite odgovor

