NERA & MEDA

Početkom februara o.g, dva šteneta, Nera i Meda, nađena su promrzla kraj kontejnera. Sada imaju oko 2 meseca, zdravi su, razigrani, očišćeni od parazita i vakcinisani. Trenutno su u privremenom smeštaju gde ne mogu još dugo ostati zbog čega tražimo udomitelje za njih.

Kontakt: 064/861-38-73.

Informacija i fotografija dobijeni su posredstvom Feniksa.

Ovaj unos je objavljen pod SVET ŽIVOTINJA / ANIMAL'S WORLD, VESTI / NEWS i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

13 reagovanja na NERA & MEDA

  1. Macko,Crnkic i Luna kaže:

    Pozdrav za kuce,tako su slatki,Boze hoce li se ljdi smilovati? Pa i njima treba pomoc.Zao mi je sto sam daleko a moje srce je uz njih ljubim ih puno.Brankica.Poz.,Tajci.

    • tatjanamb kaže:

      Jesu :D. Ja sam malko vise naklonjena mackama (padam na njih samo tako :D) ali bih, da imam vise prostora sigurno imala i nekog psica :D.

  2. Nenad77 kaže:

    Evo Tanja sa moje strane,oglas će da ide na TWITTER 😉 Pozz

    • tatjanamb kaže:

      Gde god mislis da treba – postavi. Mozda nije lose da dodas i vestine koje posedujes, neovisno o (zvanicnom) iskustvu.

      P.S. Nisam odmah videla na kojoj si temi prokomentarisao pa sam mislila na jedan drugi oglas :lol:. Nadam se da si razumeo :D.

  3. Polihimnija kaže:

    Kakve su bombone, sigurno će da nađu dom. Preslatki su!

  4. Violeta kaže:

    Obožavam pse i volela bih da imam jednog, ali nikako da se dogovorim sa ukućanima… Ovi malecki su preslatki…

  5. Macko,Crnkic i Luna kaže:

    Tajci moja,sta je sa kucama jeste li saznali nesto.Stalno mislim na njih.Malo sam bolja radim,ostali ok.Ljubim Vas puuuuunooo sve.
    dp.

Ostavite odgovor

