U VRTLOGU / IN THE VORTEX

Autor kolaža (kombinacija sa voštanim bojama) / Author of collage (combined with wax colors):
Tatjana Milic Babic, 2012
Originalna veličina / Original size:
330 x 230 mm
________________________________________
“Carstvo Bozije je u tebi i oko tebe, a ne u gradjevinama od drveta i kamena. Rascepaj komad drveta i tu sam. Podigni kamen i naći ćeš me.” (Film “Stigmata”, 1999, parafrazirano).
Ovaj unos je objavljen pod KOLAŽI / COLLAGES i označen sa , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

13 reagovanja na U VRTLOGU / IN THE VORTEX

  1. Provincijalac kaže:

    Ne uvek, i ne svaki, ali mislim da sam počeo da „kontam“ tvoje kolaže.
    Zato ih i ne komentarišem…
    Za sada… 😉

    • tatjanamb kaže:

      Mislim da su relativno lako citljivi ili bar deo slike bude prepoznatljiv ali uvek je motiv negde oko mene, u meni, u zivotu koji se desava nekad ovako, a nekad onako… :D. I zavisi sta od materijala za rad imam na raspolaganju, a da mogu uklopiti u smisao koji zelim predstaviti. Po nekad se provuku i podsvesni momenti, ali se sve nekako uklopi u jednu celinu. Mozda je pre u pitanju samo delic celine jer bi mi mnogo veliki papir trebao da predstavim sve sto bih htela :D.

  2. Nenad77 kaže:

    Lepo, 😉 možda ću i ja ovih dana napraviti neki kolaž. Da li je stigao mejl? Možeš li da se uklopiš za kafenisanje?? 😀

  3. tanjatg kaže:

    Odakle isecaš sličice koje lepiš? Novine? Stare fotografije? Mnogo mi se sviđa!

  4. Polihimnija kaže:

    Svačeg ima u ovom tvom vrtlogu – svetlosti, stazica, mudrosti, veštine….
    Da ti se zavrti u glavi od gledanja 🙂

  5. tanjatg kaže:

    Tanjaaaaa? Gde si sa novim kolažima? Jesi li dobro?????

    • tatjanamb kaže:

      Cao draga :D. Solidno sam nego je neka stiska na poslu pa vec dugo do bloga ne stigoh, al’ pocinje da jenjava guzva i … eto mene :D. Hvala na pitanju ❤ :D.

Ostavite odgovor

