„Solaris – putevi saznanja“ (radio emisija) / „Solaris – ways of learning“ (radio show)

Uživala sam danas radeći radio emisiju (voditelj: Srđa Janković). Bilo je pitko, dovoljno ležerno da ne bude uštogljeno i oporo, ali i dovoljno informativno. Svi koji žele da čuju po nesto o meteoritima, sutra (25.04) mogu poslušati emisiju SOLARIS – PUTEVI SAZNANJA. Termin emisije je 9h ujutru na RTS – Radio Beogradu 2 (97,6 Mhz) ili direktno na internetu – pogledati dno stranice, deo gde pise

mp3.jpg

Слушајте Радио Београд 2 преко mp3 формата (ОВДЕ)

a mislim da se možete ukljućiti u radio program i klikom na na link ispisan ćirilicom – ОВДЕ (pogledati iznad).

Ovaj unos je objavljen pod MEDIJI / MEDIA, Radio emisije / Radio show, VESTI / NEWS, ZANIMLJIVOSTI / INTERESTING i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

13 reagovanja na „Solaris – putevi saznanja“ (radio emisija) / „Solaris – ways of learning“ (radio show)

  1. Oblogovan kaže:

    Heeej, pokušaću da to nekako izvedem. Ne znam da li ću uspeti, ali samo da znaš, obožavam radio…

  2. Oblogovan kaže:

    Obožavam (kuckam u polumraku, ne zameri)

  3. Pokušaću i ja… Meteoriti 🙂 uvijek zanimljivo

  4. Nenad77 kaže:

    Upravo se sluša Srđan voditelj,ide pesma i čeka se da Tanja počne sa svojim izlaganjem. 😀 Kafa skuvana i spremno se čeka 😉

    • tatjanamb kaže:

      😀 Znaci, uspesniji si bio od mene sa pracenjem emisije. Mene je „maznuo“ neki stomacni virus bas to jutro, ali se nadam da cu naknadno poslusati.

  5. Nenad77 kaže:

    Nada poslednja umire 😉 😆

  6. Polihimnija kaže:

    Ihhh, kasno videh 😦 Ako imaš snimak, probaj da okačiš. E, sad ću da se pojedem od muke!

    • tatjanamb kaže:

      Pokusacu da dobijem snimak jer ni ja nisam uspela da slusam emisiju. Javljam sta sam uradila :).

      • Polihimnija kaže:

        Oooo, ženo! 🙄 Trebalo je pre ulaska u studio da najšećernijim glasom zatražiš da ti naprave snimak, za uspomenu (šatro). 😉

      • tatjanamb kaže:

        😀 Ocekivala sam da ću odslušati i snimiti emisiju, čak sam imala i ideju kako to da uradim. Izjalovi mi se, ali cu već koliko danas zamoliti za snimak i … nadati se da neću morati upotrebiti svoj fatalni šarm (sad zabacujem kosu preko ramena prvo levom rukom, pa desnom :D, a onda mrdam obrvama uz specifičan pogled, što ima svoju poruku :lol:).

Ostavite odgovor

