Hvala / Thanks

Nedavno sam prešla tamo neki broj tzv. lajkova tema na blogu, a od danas imam i odredjen broj Vas koji pratite blog. Ni jedna ni druga cifra nisu  bitne da bih „mahala“ njima već želim da svima koji ovde svrate kažem da mi je jako drago da postojite i da ovde nalazite nešto interesantno za sebe. Zbog Vas, u suštini, svako od nas nešto stvara u blogosferi sa željom da skupa uživamo u objavljenim postovima.

Svaki od Vaših blogova rado posećujem, volim da ostavim komentare i radujem se što postojite. A ovde ste uvek dobro došli, što mislim da i osećate :D.

Ovaj unos je objavljen pod VESTI / NEWS i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

9 reagovanja na Hvala / Thanks

  1. Sandra Kovačić kaže:

    Kao prvo, čestitam na skoru 🙂 . A kao drugo, ja ovde, bogme, kao kod svoje kuće 😀

  2. Staklenna kaže:

    Lepo je svratiti ovde. 🙂

  3. agroekonomija kaže:

    Tatjana, osećamo da smo dobro došli, a i većina nas rado čita Tvoje tekstove. Sve najlepše Ti želim!

  4. noviinternet kaže:

    Hvala tebi 🙂

  5. tanjatg kaže:

    Kada sam otvorila blog, ti si svojim komentarima i te kako uticala da nastavim da radim na njemu, kao i da pratim vas ostale. Prijatno mi je u tvojoj „kući“, zaista!

    • tatjanamb kaže:

      Drago mi je @ Tanja :D. Uzivam na tvom i svim ostalim blogovima koje pratim i trudim se da se prijavim i komentarisem na svim blogovima koje uspem da pronadjem, a ucine mi se zanimljivim.

Ostavite odgovor

