Problem sa pisanjem komentara

Imam problem. I to prilican.

Na svom blogu mogu ostaviti komentar, ali ni na jednom od Vasih blogova – ne mogu. Napisem komentar, posaljem, medjutim komentar se ne vidi. Kad pokusam ponoviti isti komentar i opet ga postaviti, wordpress mi javi da taj komentar vec postoji i da verovatno gresim zeleci ga duplirati. I pored toga, moji komentari na Vasim blogovima ostaju nevidljivi…

Zna li mi neko objasniti sta se desava i kako da resim problem ?

Ovaj unos je objavljen pod VESTI / NEWS i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na Problem sa pisanjem komentara

  1. Sandra Kovačić kaže:

    Evo, ja te sad pronađoh u nepoželjnim komentarima. 😯 Kako i zašto, nemam pojma, a inače nešto poslednjih dana WordPress „luduje“; meni notifikacije čas rade – čas ne rade.
    Hoću reći, nije do tebe nego do „domaćina“.

  2. Dragana kaže:

    I ja cesto imam problem sa WordPress-om, neki postovi su mi nestali, ne prihvata mi fotografije, duplira ili blokira komentare, ne mogu da otvaram blogove koji postave nesto sa Youtube i sl.

  3. agroekonomija kaže:

    Meni se to dešava već 6 meseci. Zato sam primorana da posećujuči blogove samo kliknem na „Liked“.
    Pri tome, moji komentari ostaju samo na tri bloga, što mi je još čudnije. Tvoje komentare, Tatjana, nalazim u nepoželjnim pa ih vraćam u aktivne.

  4. Marina kaže:

    Ja nisam primetila da imaš problema sa mojim blogom (ili te, barem, ne nalazim u nepoželjnim komentarima :))

  5. obične priče kaže:

    Pokušaj kod mene …

    • tatjanamb kaže:

      Upravo pokusala i nisam uspela. Ne znam u ceme je stos, ali ako ovako nastavi, ozbiljno cu se pitati treba li ostati na wordpress-u ili traziti drugi virtuelni prostor…

      • obične priče kaže:

        Uspela si , i nemoj se prebacivati jer ćeš onda samo izgubti dragoceno vreme.

      • tatjanamb kaže:

        Jesam kod tebe, srecom, ali evo na 3 druga bloga opet odlazim u smece… A nisam ni ja za jurnjavu po novim blogovima bas iz razloga koji pominjes + naviknemo se da smo tu, na istoj gomili.

      • obične priče kaže:

        Mislim da je problem otkako su uveli te neke njihove novine…hm, možda je klasika ipak najbolja.

      • tatjanamb kaže:

        Verovatno, jer do pre oko nedelju dana sve je bilo ok. Sad – ne mogu ljudima da ostavim komentare, a volim da komentarisem. Uostalom, tako i pokazem da me interesuje sta neko prezentuje na blogu. I ja glasam za klasiku :OK:.

    • tatjanamb kaže:

      Na temi – „Da li smo isti?“, ostavila sam ti sledeci komentar koji nije vidljiv, ali me wordpress pri drugom pokusaju postavke istog komentara opominje da ga dupliram:

      „Evo, pokusacu da ostavim komentar.

      Ne znam sta je najbolji odgovor na temu, a jeste komplikovana situacija. Kad bih vratila film unazad sigurno bih nasla kome sam bila „lepa plavusa“ koju ce pamtiti, dok sam nekom bila dragocena podrska, ali mozda ne i celokupan paket aranzman. Ko zna sta sve nisam primetila, a desavalo se i proslo je.

      Nadam se da je dovojno ostalo da jos po nesto dozivim i primetim :D.“

  6. oblogovan kaže:

    Kod mene su tvoji komentari bili medju “nepoželjnim“ par dana, pa sam ih vraćao odatle, ali čini mi se da si danas ostavila jedan koji je normalno objavljen… To valjda znači da si rešila problem…? 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Samo kod tebe… 😀 Zato sam i napisala da sam u zabezeku… Na ostalim blogovima i dalje imam problem koji ne znam kako resiti :think:.

  7. minagligoric kaže:

    Претпостављам да те коментаре блогери још нису одобрили. Код мене је Твој коментар био у „нежељеним коментарима“, управо сам га спасила ;Д Надам се да сам помогла, ето, није до тебе.

    • tatjanamb kaže:

      Sve su to blogovi na kojima sam ranije potpuno normalno komentarisala… 🙄 Zato mi je bilo zabrinjavajuce. Hvala sto me spasi iz djubrosave :lol:.

  8. provincijalac kaže:

    Ja bi ti objasnio, al ne mogu da ostavim komentar. 😉

    • tatjanamb kaže:

      Ma nemoj da se z. Stvarno imam problem zato sam ostavila post da svako ko procita pregleda i kantu za nepozeljne komentare jer me iz nekog razlog WP tamo ubacuje, Sunce li mu kalaisano… 😀 Ne salim se…

    • tatjanamb kaže:

      @ Provincijalac, upravo sam ti napisala komentar koji se, sta ? Ne vidiiii… Molim te, pregledaj virtuelnu kantu za smece i vadi me odatleeeee, pliz… 😦

  9. sarah kaže:

    Kod mene su tvoji komentari do sada uvek bili vidljivi… ali nesto cudno se desava na WP 😦
    moji postovi se menjaju i kao sami postavljaju i svasta nesto, ne znam sta je, ali saznacu :))))
    pozdrav tatjana 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Pozdrav i tebi @ Sarah :D. Ma komentari su mi do pre par nedelja bez problema ostajali na svim blogovima na kojima sam vec komentarisala. Onda je nastupio problem koji jos uvek traje… Videcu da li se biti problema i na tvom blogu pa te molim da tokom naredne nedelje pregledas i svoju virtuelnu kantu jer cu sigurno svratiti i komentarisati.

Ostavite odgovor

