Drugarici Labileti s ljubavlju / To my friend Labileta, with all my love

Slatka moja…. Pročitah tvoj komentar, krenuh da odgovaram, a onda shvatih da od toga i post može da ispadne, što da se lažemo… A ko ne voli sebe i svoj blog, ne voli ni druge 😀 . 

Oni koji su čuli za misterioznu grupu u osnivanju, tzv. FBI (Fabriku Blogerskih Ideja), znaće na šta mislim. Ko se sa zakašnjenjem uključio u naš program „Tačno u 12 o’clock“ (al’ za malo, da prostite – aluzija na ružičasti program našeg medijskog prozora u svet) može da iščita viđenja osnivačkog sastanka iz ugla jednog Marka, jednog BB-ovca, sve mi draže drugarice Labilete (vrlo seksi tete…ha, šta čini rima od čoveka tj. žene) i iz ugla moje malenkosti (ala lažeeeem, uopšte nisam malena…. :D).

Na već gore pomenutom blogu FBI grupe, nakon uvodnog članka gde sam i sama reklamirana (te uzvraćam reklamno – propagandnim materijalom, onako od srca i široke ruke :D), draga mi em mila drugarica Labileta,  ostavila je komentar: „Čuva li neko meni br. 007 ?“

„Jedno reagovanje na Dobrodošli u Fabriku Blogerskih ideja

  1. LaBiLnA kaže:

    Čuva li neko meni broj 007??? :) „

E, to pitanje je povod ovog teksta, a odgovor u vidu posta – sledi… 

Šta 😯 ?!? Zaboravili su da ti kažu da su tvoj omiljeni br. 007 dali prvoj zgodnoj ribi koja je naišla kad su te ispratili sa blogerskog druženja ?!? Dotična im se samo osmehnula, a oni obojica brzom brzinom izvadiše članske karte i dadoše joj da BIra, mooooLIću LEpo…

A izabra cura bas tvoj broj i, pazi, jos PIta: “Da li ste sigurni da mogu da budem agentica 007… ?” Onako, maznim glasom, trepčući krupnim plavim okicama, zabacujuči kosicu sa isturene četvorke na gola leđa, sveže kvarcovana… /Mislim, mala je bila i napredna i nazadna, pa se može naći i doza razumevanja./ Obojica uglas odgovoriše: „Ma lepotice, ne samo člansku kartu br. 007, već i nas možeš da dobiješ za sve pare!“ /Skoro nisam čula takav vapaj, duša me je zabolela…/ Padoše do tog momenta nepobedivi agenti čvrstog, nesalomivog FBI-ajovskog karaktera pred duge noge zanosne plavuše, šireći svoje mišićave ruke sa sve srcetom na dlanu. Začu se tup udarac kolena punih vode i načetih čašica o beton (mislim na čašiće kolena jer su one druge već bile ispijene i razbijene u blogerskom zanosu slavlja i upoznavanja), ostadoše krvavi tragovi na trotoaru kao dokaz, uz pljuvačku koja je nazadrživo kapala iz poluotvorenih usta (osta tragova više nego što ih Ivica i Marica napraviše ne bi li se vratili iz šumice). I …. ode članska br. 007 sa prsatom vlasnicom ispraćena tugaljivim pogledima prepunih čežnje, dok su se usne nemo otvarale dozivajući: „Vrati se mala, mi te volimo…“

C,c,c,c,c…. Pa Labileta, zar ne znaš da se muškarcima ne može verovati :neutral:. U šta utuče tih svojih mladjahnih 25 godina, ispisnice moja… 😀 Dobićes od mene nekoliko članskih karata br. 007 ako treba :D. Pusti te baaaaraaaaabe FBI-ajovske :lol:. Druzicemo se mi sa njima i dalje, naravno, al’ četvoro oči da otvoriš drugarice tajni agent i atribute za dobijanje odgovarajućeg broja članske karte da nabaciš… :lol:.

Na kraju da nazdravimo za naprednost i nazadnost i naše drugare FBI-ajovce. I da znate, samo vas posmatramo… 😀

Mmmmm… Kakav divan dan, pomislih, protežući se. Uh… U šta ovo udarih ?!? Pa … ja sam sanjala i pala sa kreveta… Znači to je u pitanju… Osmeh na lice i … pravac u novi dan… 😀

____________________________

Tekst / Written by: Tatjana Milic Babic

____________________________

Napomena: Molim Vas da i dalje proveravate virtuelne kante za otpatke na svom blogu jer WP još uvek pravi probleme bacajući moje komentare u Vaše virtuelno djubre iz meni nedokučivih razloga.
Ovaj unos je objavljen pod KOLUMNA / COLUMN i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

12 reagovanja na Drugarici Labileti s ljubavlju / To my friend Labileta, with all my love

  1. Marko - Buki blog kaže:

    hahaha nasmeja me nema sta … kako je lepo kad te neko tako O zezi po muvi …:) mislim da je tu 007 agent clanska karta , ali ako naidje tako neka prsata atraktivna harizmaticna koleginica ma dacemo joj i svoje kartice nije to problem 🙂

    • LaBiLnA kaže:

      ‘el kreditne? Ma primam ja i čekove 🙂

      • tatjanamb kaže:

        I keš, sestro slatka, njega si zaboravila :D. Ja sam dovoljno zaradila pisanjem ovog postića, sad neka i tebi kapne kol’ko treba :D.

    • tatjanamb kaže:

      Pa ne bi bilo posta da Labileta na napisa onu slatku rečenicu u komentaru (a dade i u kešu, Boga mi :D). Prosto se namesti situacija mada sam se do kraja pisanja posta probudila i rasanila :lol:.

  2. LaBiLnA kaže:

    Ijaoooo…. kakva čast, kakva čast 🙂 Pa šta reći… a ne opsovati? 🙂 Mislim, zaplakati.. od sreće 🙂 Cmok!

    Nego, pošto tu ima dosta tragova… (krv, pljuvačka, bale…etc) red je da se uključe forenzičari, pa da vidimo o kojoj se to bestidnici radi! Počupaću joj te plave lokne, izbušiti silikone, pocepaću joj taj domindžos… produžiti dekolte…
    I … jbt, kad sve to uradim ostaje samo šta? Da je ‘ebem izgleda 😀 Pa ne mogu! :)))

    • tatjanamb kaže:

      😆 Labileta, jesmo li mi tajne agentice ili nismo ? S clanskom ili bez nje borbeni zadatak pronalazenja i obavljanja svih radnji (do produzenja dekoltea :D) je pred nama :lol:. Zajedno smo jace, snalazljivije, borbenije ma …. perje ce da leti :lol:.

  3. Znači, ako kojim slučajem još neko hoće da je agent 007… nema problema… postojaće specijalni agent 007, pa zlatni agent 007, pa poseban agent 007, pa izvanredan agent 007, pa ohoho agent 007… Znači… biće za svakoga po nešto 😉

    • LaBiLnA kaže:

      Pa šta da radim sa tolikim karticama!? :))) I nisam ti ja svako… znašššššš 😛

    • tatjanamb kaže:

      Onda ce tu morati da budu agenti 007a, pa 007b, 007c ili zlatni, srebrni, bronzani… 😀 Al’ to mislim da nije za drugaricu Labiletu, a ni pour moi :D. Mi smo unikatne i samo takve clanske mozemo da pri’vatimo pod svoje okrilje :D.
      A ovakve cemo da bidnemo nas dve jednog dana kad porastemo … 😆

Ostavite odgovor

