Za prijatelje životinja / To animal friends

Foto / Photo by: Nepoznat / Unknown

Pismo nije mojih ruku delo, već onih čija imena, ispred udruženja koja predstavljaju, možete pročitati ispod. Znam da se izuzetno predano bore za što humanije i brže rešenje problema napuštenih životinja, slažem se sa njihovim mišljenjem i verujem u ono što rade. Vama ostavljam da sami prosudite i u skladu sa tim i odreagujete.

„Dragi prijatelji životinja,

Molimo vas da potpišete peticiju udruženja Help Animals, Feniks i Ljudi za životinje i pomognete da se zaustavi patnja stotina hiljada napuštenih pasa i mačaka u Srbiji, kao i da peticiju prosledite svojim poznanicima.
zakon-ili-pravilnik-o-spreavanju-razmnoavanja-vlasnikih-pasa-i-maaka

Obrazloženje
Svakodnevno nam se javlja veliki broj građana i sami na ulici pronalazimo ogroman broj napuštenih štenaca i mačića. 
Oni završavaju na ulici kao potomci vlasničkih nesterilisanih pasa i mačaka. 
Psi i mačke su životinje za druženje i u potpunosti zavise od svojih ljudskih porodica. 
Na ulici ih očekuje strahovita patnja: ljudi ih truju, tuku, sakate, ubijaju, automobili ih gaze, gladni su i žedni, moraju da trpe kada su bolesni. 
U velikom broju srpskih gradova još uvek se sprovodi politika hvatanja i ubijanja napuštenih pasa i mačaka. 
Eutanazija ne može da zaustavi stalni priliv novih napuštenih pasa i mačaka. 
U privatnim i gradskim prihvatilištima širom Srbije smeštene su hiljade životinja kojima je potreban dom, a većina njih živi u veoma teškim uslovima. 
Mi ne možemo da udomimo stotine hiljada napuštenih pasa i mačaka. 
Jedino rešenje jeste primena mera protiv napuštanja, od kojih su najvažnije trajno obeležavanje – mikročipovanje i sterilizacija vlasničkih pasa i mačaka. 

Srdačan pozdrav,

Nataša Vukmirović
Ljudi za životinje

Milica Ranković
Feniks

Zlata Korjenić 
Help Animals“

Ovaj unos je objavljen pod SVET ŽIVOTINJA / ANIMAL'S WORLD, VESTI / NEWS i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

8 reagovanja na Za prijatelje životinja / To animal friends

  1. oblogovan kaže:

    Potpisao, svim srcem… Ja se za to isto borim koliko mogu svuda oko sebe… I znaš šta mi se jednom dogodilo…? Komunalni inspektor je zagovornik šintera koji ih pohvataju pa ih posle nekog vremena (ako ih ne udome) uspavaju. Kada sam pokrenuo neku svoju ličnu kampanju za ovaj vid rešavanja problema, znaš li šta mi je rekao…? Da sam monstrum…

    • tatjanamb kaže:

      Ne znam sta da kazem ni tebi ni sebi… Znam da ima svakakvih ljudi (uniformisanih i neuniformisanih). Nekih ruznih stvari (koje cini covek, ne zivotinja) sam se nagledala, neke jos gore samo su mi pricali (i to je vise nego strasno). Dosla sam u situaciju da cu morati da ucim zakone da bih mogla da trazim prava za one koji to ne mogu, ali i za sve nas koji cesto budemo sikanirani uz razlicite epitete, slicne ovom koji si i ti dobio.

      Nazalost, to sa uspavljivanjem je „normalna“ procedura cak i u zemljama o kojima gledamo na stranim televizijama pa ljudi cesto pitaju kako to u Americi izgleda sjajno, bajno, a kod nas – eutanazija.. Nije tako, nazalost. Posle kratkog perioda ako nema udomljenja ubijaju i potpuno zdrave zivotinje jer ih nemaju gde. Nekad ih eutanaziraju u kombiju na sred ulice jer nema gazde, a pas je povredjen i nema ko da snosi troskove lecenja.

      Ne volim nepravdu, diskriminaciju, izivljavanje i zlostavljanje bilo kakvog tipa i bilo kojeg zivog bica, a toga ima i vise nego sto sam videla, znam. A vec mi je i od ovog sto gledam i slusam dovoljno mucno.

      P.S. I ja sam potpisala, a to ce uciniti i moji najblizi. Neki vec jesu.

  2. agroekonomija kaže:

    Prosledila sam mojim prijateljima.

  3. ironijexl kaže:

    Pridružujem se od srca ali pomalo nedoumičan. Naime: ne gnušam se jela čiji sastojci su nekad trčkarali poljem i veselili se životu. Imam li kao takav pravo na to?

    • tatjanamb kaže:

      Nekako, uvek ostavim ljudima sami da odluce da li ce jesti to sto trckara… Slagala bih kad bih rekla da nista mesa ne okusim, ali sam odavno svela na neke minimalne kolicine.

      Ne osecam potrebu, ne mislim da je preterano krkanje mesa zdravo ni potrebno, nisam odrasla iskljucivo na mesištu (primorska kuhinja), gledala sam neke video klipove kako se nehumano tove i ubijaju životinje koje jedemo i … malko mi se smucilo. Kombinacija svega navedenog rezultirala je odredjenim promenama u ishrani, ali je to došlo iz glave i ličnom odlukom. Nisam ni za primoravanje ni za ubeđivanje na totalan prelazak u tzv. vegane. Možda se i to desi jednog dana, ali za sad nisam u toj priči,

      P.S. Hvala za potpis u ime onih koji ne mogu za sebe ništa da urade, kao i onih koji rade u ime nemih, a zlostavljanih.

  4. Zorica Sentic kaže:

    Pridružujem se od srca!

Ostavite odgovor

