Fotografije iz Opatije (3. deo) / Photos from Opatija (part 3)

Dragi moji, drage moje,

Evo mene sa istom temom kao i poslednja dva puta. K’o švaba tra – la – la… Osećam se kao da glumim u španskoj seriji iz više nastavaka, al’ bez brige. Ova serija toliko dugo neće trajati, nema zapleta i intriga, ubistava, ljubavnika i ljubavnica, tek otkrivenih očeva dece za koju nisu znali i sličnih dogodovština. Samo jedna kraća retrospektiva podeljena u nekoliko etapa (zbog tematike i lakše preglednosti), koja će, možda, nekom biti zanimljiva. I što je još bitnije, obećala sam je, a znate kako se kaže: „Vo se drži za rogove, a čovek za reč.“ Jeste da je primena ove izreke odavno izgubila na važnosti (vola verovatno i dalje možemo uhvatiti za rogove, ali čoveka za datu reč malo teže), al’ još uvek nisam spremna na odustajanje od iste. Bar ne u svim situacijama.

Na priloženim fotografijama možete videti detalje pogleda sa prozora hotela (Agava, Opatija). Meni lično je najdraža nekolicina slika napravljenih u predvečerje, pred nevreme, koje je u nekim drugim primorskim mestima izazvalo buru takvog intenziteta da su talasi i po nekoliko metara premašivali ivicu obale.

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Tekst & Fotografije / Tekst & Photo: Tatjana Milic Babic
Ovaj unos je objavljen pod Fotografija / Photography, PUTOVANJA / TRAVELS, ZANIMLJIVOSTI / INTERESTING i označen sa , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

11 reagovanja na Fotografije iz Opatije (3. deo) / Photos from Opatija (part 3)

  1. bas si uzivala :)))

  2. dollybel kaže:

    Huan mi je rekao da je Pablita noćas u snu pričala da si ti kćerka moje mame, u raspletu , negdje u 298 epizodi skontaćemo da smo sestre 😉

    uživaj uvijek
    srećan ti svaki dan

    • tatjanamb kaže:

      Sjajno si srocila komentar sestro slatka :lol:. Ali neeee… Moram da sacekam jos 295 epizoda da bih te nazvala sestrom :D.

      Pokusavam da jednu celinu, u ovom slucaju, ovogodisnji odmor, izdelim u neke smislene, neopterecujuce partije za one koje bi to moglo da interesuje, ali cu morati da promenim naslov jer ce stvarno liciti na spanske serije…. 😆

      Veliki pozdrav i poljubac i za tebe, draga moja :OK: :D.

  3. oblogovan kaže:

    Kada god se na moru bliži nevreme, vezujem se za vodovodne instalacije na višim spratovima. Što je sigurno, sigurno je… 😛

    • tatjanamb kaže:

      Nije bas bilo prijatno, moram priznati, jedino sto Opatija nije tako izlozena buri kao Senj, recimo, u koji sam kasnije isla i koji je moj „miamor“ grad, sto bi @ Labileta rekla (ne misleci na grad, naravno :D).

  4. Stilueta kaže:

    Tako blizu…. 🙂

  5. Povratni ping: Nevera u Opatiji / Storm in Opatija | Tatjana MB blog

Ostavite odgovor

