MOĆ ILUZIJE /POWER OF ILLUSION

Kolaž u kombinaciji sa voštanim bojama/ collage combined with wax colors: Moć iluzije / Power of illusion
Autor/Author: Tatjana Milic Babic, 11112012
Originalna veličina / Original size: 330 x 230 mm
Ovaj unos je objavljen pod KOLAŽI / COLLAGES i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

11 reagovanja na MOĆ ILUZIJE /POWER OF ILLUSION

  1. Thanks for following my blog! Much appreciated! You have a very unique blog!

    Sincerely,
    Arlen

    • tatjanamb kaže:

      Thank you, Arlen & welcome.

      I am very glad that you visited me & I hope that you will enjoy the contents of this blog. I’m sure that I will enjoy your blog.

      Greetings from Belgrade (Serbia) :D.

      Tanja

  2. dollybel kaže:

    k’o kad sve umiješ draga 🙂

  3. Covek se pita, da li moze da poveruje ljudima i kaze sebi moze pokusaj!
    A onda shvatis da svi ti pokusaji zavrsavaju na istom nivou…

    • tatjanamb kaže:

      Moram te zamoliti sto i vecinu blogera <3. Ne ostaju mi komentari na Tvom blogu posto ih WP salje u vurtuelnu kantu za otpatke (trash i spam). Ako Ti nije tesko, pronadji ih pa ih postavi jer meni ne polazi za rukom, ne vredi… 😦

      • Stvarno ne znam, pogledacu, nije nista namerno, nekada sam to radila, ne vise.
        Pozdrav

      • tatjanamb kaže:

        Sve je ok @ Unamarijela. Problem nije ni do tebe ni do mene vec do wordpressa koji mi vec dugo pravi problem na svim blogovima. Kad me pronadjes u virtuelnoj kanti za otpatke, izvadi samo komentare odatle i dalje ce sve biti ok. Hvala unapred ❤ :D.

    • tatjanamb kaže:

      Verovatno ce nam zauvek ostati jedno malo zrnce nade koje ce sapnuti – hajde, pokusaj opet, a iskustvo nauciti vecem oprezu, pa ce i promasaji biti lakse svarljivi, ali ne i bezbolni…

      • tatjanamb kaže:

        Bez brige, nisam ni mislila da je patetika jer i ja slicno mislim. Ni sama ne znam koliko sam puta u životu “pala”, plakala, koliko me je puta bolelo i znam da će još biti toga. Sada mi je delom lakše nego nekad jer isustvo čini svoje pa ružne stvari malo brže prevazidjem, ali ne zaboravljam.

        Hvala ti što dolaziš ovde i komentarišeš . Želim ti svako dobro i šaljem veliki, topli zagrljaj ❤ 😀 .

        P.S. Obrisala sam poslednji komentar kako si me i zamolila.

  4. Plava Baklava kaže:

    Ko je kome iluzija? Da li smo spremni da ih se odreknemo?

    • tatjanamb kaže:

      Mislim da sve i svasta moze da bude iluzija. Verovatno ih se necemo potpuno odreci vec mozda malo prilagoditi stvarnosti. Najvise volim kada su mi iluzije u skladu sa realnoscu, mada ne ide uvek :D.

Ostavite odgovor

