Večeras u restoranu Šumatovac, Beograd / Tonight at restaurant Sumatovac, Belgrade

Film screenings and Mediterranean songs and chansons (keyboards).

______________________________

Projekcije filmova („Split iza kantuna“ i „Sumpetar – Jesenice, ljubav kamena i duha“) uz pesme mediterana i šansone (na klavijaturama).

pozivnica-jun-2013-1-1.pdf

Ovaj unos je objavljen pod VESTI / NEWS i označen sa , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

4 reagovanja na Večeras u restoranu Šumatovac, Beograd / Tonight at restaurant Sumatovac, Belgrade

  1. oblogovan kaže:

    Sumpetar…? Neka igra reči ili…? Ima neke veze sa Supetrom ili ne…? Bio sam tamo kao klinac, beze veze, tek onako me zanima… 🙂

    • tatjanamb kaže:

      I ja sam se pitala sta je (nepoznata mi je rec) pa sam dobila objasnjenje da je u pitanju mesto nedaleko Splita :D.

      • oblogovan kaže:

        Supetar, mislim da nema slovo “m“… To je to,mesto blizu Splita, na ostrvu. Bio ja kao vrlo mali… 🙂

      • tatjanamb kaže:

        Stvarno ne znam… U pozivnici je oznaceno sa m (SuMpetar), u dokumentarnom filmu takodje, na internetu sam ga pronasla (opet sa m) ali zaista nisam tamo bila pa ne smem nista da tvrdim :neutral:. Sa m ili bez njega, vazno da te vezu lepa secanja :D.

Ostavite odgovor

