To (ni)je to / This is not it

The sea (life) border. Senia, Croatia, august 2010. Olympus Digital Camera. Size of photo: 250 x 188. Photo: Tatjana MB

The sea (life) border.
Senia, Croatia, august 2010.
Olympus Digital Camera.
Size of photo: 250 x 188.
Photo: Tatjana MB

Ending of one love and beginning of the other. 

______________________________

To je to. A opet i nije. Znate li taj osećaj ? Znate, znate… Prvi put sam ove godine, pre nedelju – dve, shvatila da ono u šta sam verovala i zvala svojim, našim, vašim…za dobar deo ljudi nije ni približno u ramu u koji sam umetnula skoro idiličnu sliku voljenog prostora. Da li mi je žao ? Nisam sigurna šta bih odgovorila. Ima neke nostalgije koja izranja (valjda to tako ide posle ljubavi), ali ima i olakšanja što mi više nije neophodan znak pitanja iza pojedinih rečenica i što će neka razmišljanja biti prebačena u novi ram. Volim ih i dalje, ono sam što sam bila juče i što ću biti sutra, ali je horizont postao jasnije iscrtana podela na nebo zažareno zalaskom Sunca i kristalno jasnu pučinu mora. A to je velika stvar. Kraj jednog zavaravanja da je prirodno ono što su razni smatrali veštačkim dok je to promicalo mojim zapažanjima (i to je valjda svojstveno ljubavi – ne želimo da vidimo ono što nam se ne dopada).

Svaki kraj je početak nečeg drugog. U to ime, živeo novi početak !

Tekst i fotografija / Text & Photo: Tatjana Milic Babic

Ovaj unos je objavljen pod KOLUMNA / COLUMN, PROZA / PROSE i označen sa , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

6 reagovanja na To (ni)je to / This is not it

  1. Живео 🙂 🙂 🙂

  2. prgavilutak kaže:

    Za nove pocetke! 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Uvek, kad god je za tim potreba :D.

      P.S. 1. Molim te, pogledaj svoju virtuelnu kantu za djubre. Mislim da su mi komentari na tvom blogu (2 komada) tamo zavrsili (imam problem sa ostavljanjem komentara, a obavestenja ovog tipa su jedino uspesno resenje). Hvala :D.

      P.S. 2. Dobro mi dosla ❤ :D.

      • prgavilutak kaže:

        hey, jesam! 🙂 sad su tamo gde i treba da budu 🙂 Hvala, bolje te nasla. Svako dobro ti zelim, citamo se! 🙂

    • tatjanamb kaže:

      E, hvala. Spasila si me :D. Citamo se, draga :D.

Ostavite odgovor

