Nakon odmora / After summer holidays

Croatia, Senj, 2008. Olympus Digital Camera, 199x150. Photo: Tatjana MB

Croatia, Senj, 2008.
Olympus Digital Camera, 199×150.
Photo: Tatjana MB

After summer holidays: The new season of texts on the „old“ blog.

______________________________

Dragi moji, drage moje,

Leto se definitivno približava kraju ove 2013-e godine. Ništa novo, a i vreme je. Dani postaju kraći, svežija jutra i večeri pa hladnoća polako počinje da se uvlači u zidove i kosti. Posle onakvih paklenih sparina nije mi previše žao, ali ipak je to kraj još jednog leta…

Šta više, dobar deo ove godine je ostao iza nas. Još smo par meseci daleko od rezimiranja (ne)učinjenog, ali ono što je sigurno, letnji deo godišnjeg odmora ostao je iza mene. U fotoaparatu čeka mnoštvo fotografija (deo će sigurno biti i ovde izložen), neki doživljaji su zabeleženi u kratkim crtama i čekaju da ih stavim u pravu formu pa na blog, a neki događaji čekaju da što pre budu sačuvani makar u par rečenica da bi zaživeli. Negde. Jer što se ne zapiše, kao da nije ni postojalo. Zaboravi se…

Nije me baš mnogo bilo na blogu tokom ove godine, što jes’ – jes’. Ali od nečeg se mora početi. Ponovo. Zašto da ne ? Svaki dan, svaki čas je novi početak. Ovaj put neka to bude lagani povratak u smiraj leta 2013-e, u veličanstvenu blogosferu uz tople i srdačne pozdrave svima vama koji svraćate ovde :D.

Beograd / Belgrade, 08.09.2013.
Tatjana MB

 

Ovaj unos je objavljen pod Fotografija / Photography, KOLUMNA / COLUMN, PUTOVANJA / TRAVELS i označen sa , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

14 reagovanja na Nakon odmora / After summer holidays

  1. TamoiOvde kaže:

    Zaista, zašto da ne?
    Želim ti vetar u jedra.
    Pozdrav!

  2. prgavilutak kaže:

    Welcome back! 🙂
    *Bas sam se pitala sto te nema… :/

    • tatjanamb kaže:

      Pravo da ti kazem, i sama sam se isto pitala :D. Ali, mnogo vise prija kada to i ti (drugi) primecujes (primecuju) :OK:. Bolje te nasla :D.

      • tatjanamb kaže:

        Na kom linku da te nadjem Prgavi ? Izbacila si mogucnost da te pronadjem preko nadimka i sad ne znam di da te trazim… 😦

      • prgavilutak kaže:

        hm… jesam li? 🙂 moracu da prosvrljam po tim komandama… http://prgavillutak.wordpress.com/ to ili…. na google-u otkucaj prgavi lutak- iskocice ti ili wpress ili fb stranica (isto moja) ?
        P.S. Nikako da sednem da uredim blog, knap sam sa vremenom zbog obaveza na faxu, pa na kratko upadnem samo…
        Pozdravljam te. 🙂

  3. Plava Baklava kaže:

    Svakog dana se vraćamo nekud, pa što ne bi malo i u blogosvet 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Jes’ vala, pogotovo sto ovaj nas blogosvet stvarno ima čara, dara i privlaci kao magnet :OK:. Pozdrav draga Plava, pa jos Baklava :D.

  4. tanjatg kaže:

    I tebi veliki pozdrav, Tanja, uz setni zaključak da je leto, definitivno, već prošlo. Ali, unećemo mi malo Sunca u naše postove, ne brinem ja. 🙂

  5. horheakimov kaže:

    Blog je droga od koje se živi.

    • tatjanamb kaže:

      Onda sam, bar za sad, los primer i za blog – droga i za blog – lova :D.

      Inace, slazem se da se uz blog, internet, komp…razni nazivi mogu dodati (zabava, droga, uzitak, gubljenje vremena, zarada, hobi…i td) zavisi u kom smo uglu posmatranja i delanja. Pozdrav @ Horhe :D.

  6. oblogovan kaže:

    U(b)loguj se, tu smo, čekamo fotke… 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Hocu, svakako :D. Trenutno sam u potrazi za izgubljenim citacem kartica u „tajnim“ odajama stana (zaboravila gde ga ostavih 🙄 ), ali ako ne nadjem – kupujem novi. Sta da se radi kad „skleroza“ cini svoje :D.

Ostavite odgovor

