POTREBNA POMOC (oko WPa)

Već mesecima ne uspevam da se ukljucim na WP. Sada sam slucajno odabrala neku xy varijantu i ušla u virtuelni prostor. Ukoliko neko zna malo više o problemima koji ovde mogu nastati, voljan je da o tome porazgovaramo i, eventualno pomogne, molim da mi se javi na tanmilbab@hotmail.com . Biću vrlo zahvalna za svaku pomoć (savet, link ka rešenju i sl).

Svima puno pozdrava i zelim vam uspešnu radnu nedelju :).

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

9 reagovanja na POTREBNA POMOC (oko WPa)

  1. Cyber™ kaže:

    A možeš li malo preciznije da opišeš te probleme sa uključivanjem na WP? U principu, ne postoji nijedan problem za koji nije moguće pronaći rešenje. Bar kada su računari i mreže u pitanju. Stoga, računaj da sam ti na raspolaganju za tu vrstu pomoći.

    • tatjanamb kaže:

      Hvala na ponudi za pomoc Cyber :). Izgleda da je problem u tome sto na racunarima na kojima radim imam jos uvek Win XP, jer na onima koji imaju Win 7, 8 tog problema nema. Kako se manifestuje moja muka ? Uopste ne mogu otvoriti Home page stranicu WP te se ne mogu ni ulogovati. Racunar mi daje odredjene poruke u zavisnosti od browser-a koji koristim u tom momentu. Na tvoju mejl adresu cu poslati kopije tih poruka. Izgleda da mi preostaje ili nadogradnja ili novi racunar, kako stvari stoje… 😐

  2. Rada72 kaže:

    Drago mi je što je Cyber video ovaj tekst, ja sam mislila da pošaljem link Cyberu:)
    Veliki pozdrav!

Ostavite odgovor

