NJENO VISOČANSTVO – HRANA / HER MAJESTY – THE FOOD

Hrana… Ne znam šta vi mislite o istoj, ali meni je jedna od bitnijih stavki u životu. Jeste, volela bih da tu bitnost bar malo smanjim (zbog zmijskog mi tijela 😀 ) ali to baš i nije lako nekome ko uživa u dobrom jelu, počev od izgleda, načina serviranja, ukusa…pa do sećanja, zašto da ne.

Česta tema, s razlogom

U raznim medijima se dosta i piše i govori o hrani, receptima, dijetama…što i nije čudno. Zdravlje na usta ulazi, što bi rekli naši stari. Jeste, odavno sve što pojedemo nije baš najzdravije, ali ideala nema ni u čeme, pa ni u ovoj oblasti. Sve što možemo je da se što bolje snađemo u okolnostima u kojima se nalazimo i obezbedimo sebi i svojoj porodici najbolje moguće.

Umetnost kuvanja

Volim i da pojedem i da skuvam. To dvoje ne mora uvek da ide zajedno. Ima onih koji vole pojesti, ali ne vole ili ne stižu kihinji ni da priđu. Znam i neke koji misle da su odlični kuvari, ali je istina o tome…hm … negde daleko. Međutim, ima i onih koji zaista dobro kuvaju, sa uživanjem i to svoje umeće rado dele u krugu porodice, prijatelja i ostalih dragih osoba.

Volim, ali…mogu li uvek stići ?

Koliko god da volimo i želimo da pojedemo dobar domaći obrok, spremljen sopstvenim umećem, u svojoj kuhinji, tempo života je takav da će nas, kad tad, u manjoj ili većoj meri omesti u toj nameri. Ako ste na nogama po 17-18h (možda i više) realno je za očekivati da ritam svakodnevnog pripremanja jela neće biti održiv, gledano na duže staze. Tada se mogu, često ili povremeno, koristiti usluge restorana, servisa brze hrane, kućne dostave i sl, a u skladu sa kućnim budžetom.

Jedno od rešenja

Jedno od takvih rešenja je Foodpanda internet servis kućne dostave hrane gde relativno brzo i lako možete naći informacije o restoranima u okolini mesta (područja grada) gde biste želeli da vam hrana bude isporučena. Neki restorani naplaćuju uslugu dostave, drugi imaju princip minimuma narudžbe i besplatnu dostavu (poručivanje hrane u minimalnom iznosu od xy dinara), a postoji i mogućnost ličnog preuzimanja hrane. U svakom slučaju, otvaranjem stranice Foodpanda otvaraju se i brojne mogućnosti izbora restorana, tipa hrane, sniženja, načina plaćanja do zakazivanja isporuke narudžbine unapred (datum i vreme).

Moje iskustvo

Pre nekoliko dana sam i sama probala uslugu Foodpande i bila vrlo zadovoljna. Odabrala sam restoran „Pizza Market“ u Ruzveltovoj ulici i naručila slanu i slatku varijantu za dve osobe:
(1) Market file sendvič
(2) Tortilja sendvič sa pršutom
(3) Kinder palačinku sa bananom kao prilogom i
(4) Palačinku sa nutelom i prilozima: višnje i banana.

S obzirom da sam izabrala restoran koji je nudio akcijska sniženja, dobila sam i 50 % popusta. Moja narudžbina je iznosila 500,oo din (sa popustom), a hrana mi je dostavljena besplatno jer sam ispunila minimalnu novčanu vrednost porudžbine (500, oo din).

Prvi utisci

Utisci, počev od naručivanja hrane do uživanja u obroku su vrlo pozitivni:
(1) Relativno lako sam se snašla na samom sajtu i poručila ono šta sam želela. Kažem – relativno lako, jer je to bio prvi put da ovako naručujem hranu te je snalaženje bilo više nego dobro.
(2) Sajt je dovoljno jasno organizovan te svako iole potkovan u korišćenju računara i interneta može sa lakoćom obaviti postupak naručivanja hrane.
(3) Isporuka naručenog je bila brža od vremena naznačenog na sajtu odn. dobijenog sms-om nakon porudžbine. Umesto predvidjenih 45 – 60 min čekanja, hrana je stigla za 35 min.
(4) Sve što je naručeno je i dobijeno, upakovano u aluminijumske folije odn. odgovarajuću kutiju.
(5) Hrana je stigla topla.
(6) Gospodin koji je hranu isporučio bio je vrlo ljubazan i prijateljski raspoložen prema kućnim ljubimcima što bi moglo biti od važnosti onima koji imaju i vole životinje.
(7) Sve je bilo prijatnog ukusa, solidno servirano, a izdvojila bih palačinke kao, možda, najbolje od svega naručenog: ukusno testo, velike porcije, a kombinacija nutele i višanja je jako, jako ukusna. Toplo je preporučujem.

Da dobro bude još bolje

Ono što bih predložila osoblju restorana Pizza Market za, eventualnu, promenu i još bolji ugođaj uživanja u jelu je sledeće:
(1) Promenila bih naziv „tortilja sendvič sa pršutom“ i „market file sendvič“ u nešto adekvatnije s obzirom da ni jedno ni drugo nisu sendviči pa naručilac može dobiti pogrešnu predstavu o onome što je naručio.
(2) U „market file sendviču“ promeniti lepinju za neku primamljivijeg izgleda i ukusa, što mislim da ne bi trebalo da bude problem.
(3) Povesti računa da palačinke ne budu previše pečene jer su suviše dobre da bi im ovakva sitnica umanjila ukus.
(4) Malo više začina u „tortilja sendviču sa pršutom“ bilo bi odlično.
(5) „Market file sendviču“ dodati jednu dozu kreativnosti zbog čega bi jelo moglo biti još primamljivije.

Za kraj (ili početak)

Sve u svemu, a mislim da se može videti iz priloženog teksta, moje prvo iskustvo sa Foodpandom je vrlo pozitivno i sa zadovoljstvom ću ponovo koristiti njihove usluge. Toplo ih preporučujem svima koji žele da sebi, svojoj porodici, gostima… obezbede brz, ukusan obrok naročito u momentima kada nam vreme ne dozvoljava da sami stignemo da se bavimo kuvanjem već nam je potrebna pomoć profesionalaca. Foodpanda svakako ostavlja dobar utisak i deluje obećavajuće u smislu kvaliteta celokupne usluge.

Bgd, 14.09.2014
Tatjana MB

Ovaj unos je objavljen pod HRANA / FOOD i označen sa , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

18 reagovanja na NJENO VISOČANSTVO – HRANA / HER MAJESTY – THE FOOD

  1. micimano kaže:

    Hmmm, hrana… Ok je ponekad poručiti nešto, pogotovo ako si većim delom vremena van kuće. Ja radim od kuće, ponekad i ja poručim gotovo, a Servis Foodpanda još nisam koristila…Uglavnom, volim i da kuvam i da uživam u slasnim zalogajima. Kako to radim? Pa, procenite sami… https://stasekuva.wordpress.com/

    • tatjanamb kaže:

      Pozdrav micimano i dobro dosli :).
      Rado cu pogledati sajt i sve slasno sto nam nudite vezano za hranu :).

      • micimano kaže:

        Hvala Tatjana MB, bolje vas našla… Dobrodošli ste na moj blog u svako doba 🙂

      • tatjanamb kaže:

        Sa zadovoljstvom :). Dovoljno je samo Tanja ili Tatjana, ako Vam je tako zgodnije, a upravo sam ostavila i komentare na Vasem blogu <3. Brza sam bila, zar ne 😀 ?

      • micimano kaže:

        Svaka čast Tanja…ja evo upravo kuvam, pa moram svaki čas da ustanem da ne zagori ručak…čitamo se 😀

  2. LaBiLnA kaže:

    Pošto si ih dobro izreklamirala, sada traži nadoknadu u palačinkama! 😀 A onda se seti da smo se nekada družile i koliko volim slatkiše.. i tako… 😉

    PS broj mobilnog – nepromenjen! 😀

  3. tanjat kaže:

    Ah, hrana…

    • tatjanamb kaže:

      Jedna od simpaticnih, pomalo i zastrasujucih recenica je: Umrecu, gladna, a debela…“ 😀 Skoro je cuh u jednoj pekari pa nisam mogla da odolim da g-dji, koja je recenicu sa dubokim uzdahom izgovorila, ne kazem da nije jedina sa istom mislju… 😀

  4. egomarija kaže:

    Jedva sam se usudila da pročitam ceo članak. Iš od mene, hrano! 😀

    • tatjanamb kaže:

      Nista me ne pitaj sestro slatka :D. Iskreno, malko sam preterala sa kolicinom al’…vece oci nego zeludac… 🙄 Posle se pitam sto sam vaka, naka… a ne tanka ko manekenka… 😀

  5. Sizif kaže:

    Počeo sam da čitam tekst, onda otišao na ilnk kojisi ostavila i video ko sve u Čačku radi u okviru ovog web-servisa. Onda sam se vatio da dočitam tvoj post do kraja. Pizza servis koji je u mreži ovog sajt aje, inače, prvi pizza-servis koji se pojavio u Čačku. Zainteresovala si me, mogu ti reći. Možda ti odgovorim nekad i svojim budućim iskustvom.

    • tatjanamb kaže:

      Pozdrav Sizife :). Ako sam te zainteresovala, znaci da nisam lose osmislila tekst, s obzirom da ovakvi nacini pisanja obicno nisu privlacni citaocima (polazim od sebe). Rado cu procitati i tvoje iskustvo, cim ga postavis na blog.

      Namerama mi je da probam usluge jos nekih restorana, najvise zato sto mi, nekad, usluga tog tipa zaista znaci. Kuci retko stizem pre 18-19 h, a nemoguce je svaki dan biti raspolozen za kuvanje rucka u to doba (i „rucanje“ u sitne sate…). Tako da cu, svakako, imati jos po neko iskustvo koje cu, rado, podeliti sa drugima.

      • Sizif kaže:

        Ako (mi) je dozvoljeno na tvom blogu ( 🙂 ), napisaću nešto od danas što se može nazvati recimo trudom da isprobam „recept“ iz tvog teksta: počeo sam da radim u jednoj firmi pre tri nedelje. Pročitavši ovaj tvoj tekst, u želji da „isprobam pročitano“, predložio sam jutros svojim kolegama da poruče hranu preko interneta u „Brzom gonzalesu“. Oni, međutim, već imaju stalnog „snabdevača“. Tako, idem u potragu za novom grupom. 🙂 Inače, inspirisala si me za jedan tekst, jednu priču u kojoj je „Brzi gonzales“ u glavnoj ulozi. Radim, kao što rekoh, kad dođem kući isto tako sam pun posla i umora, ali se nadam da ću uspeti u skorije vreme da napišem to što sam hteo. Odužih s pričom, ne zameri. 🙂

      • tatjanamb kaže:

        Dozvoljeno i nista ne zameram :). Rekla bih da se razumemo, bar po pitanju hrane, a ako smo braca po klopi, brate slatki, ma ima da moze :D.

        Salu na stranu, mozes potraziti neku drugu grupu ili bar jednu osobu zainteresovanu za narucivanje (minimum narudzbine koji moramo ispuniti obicno je veci nego sto mozemo/trebamo pojesti 🙄 ), ali zsto ne probati ? Nekad zaista dobro dodje (treba se jesti, a kuvanje se ne moze uvek stici) pa nije lose znati sta se nudi, gde, kako, za koje novce…

        Cekam pricu o „Brzom Gonzalesu“:).

      • tatjanamb kaže:

        I cestitke na zaposlenju :OK:. Da se pelcujes i budes zadovoljan radom, platom, kolektivom :).

Ostavite odgovor

