Crtice iz svakodnevice (1) / Notes from everyday’s life (1)

Neko novo poglavlje / New chapter 

Hej, narode moj, uželela sam vas se 🙂 . Zaistinski, a i kako bih drugačije. Zašto me nije bilo ? Zbog onoga čiju vrednost obično shvatimo kada malo počne da kleca, šepa, vuče jednu nogu… Ne možete da se setite na šta mislim ? Na zdravlje, narode, na naše (često nedovoljno i sa zakašnjenjem) cenjeno zdravlje. Neću vas zamarati detaljima šta mi je to muke zadalo zadnjih nedelja jer to baš i nije najzanimljiva tema za razgovor, ali će vam, možda, ovaj kratak uvod nešto značiti u životu. Ili, što bi neki rekli, ako i ne bude od značaja, neće ni škoditi.

****

Apsolutno je tačno da misli što pre treba „staviti na papir“. Pre dan, dva sam krenula sa tekstom i, evo, dočekah, ponedeljak sa istim. Ne zato što nemam šta reći ili ne znam kako sročiti već što misli i doživljaje od tog dana do danas zameniše neki novi, svežiji, bliži… koji polako počinju da se razvodnjavaju pripremajući prostor za nove utiske. 

****

Da li ste gledali film W.E ? Režirala ga je Madonna, inače i koautor ove drame. Pogledala sam ga nekoliko puta u zadnjih par nedelja (da, mislim da je toliko dobar) i toplo ga preporučujem. Mnogo toga iz filma je izuzetno, a muzika je svakako jedna od tih izuzetnosti. Za kraj posta – završna numera iz filma W.E. koja je na mene ostavila priličan utisak.  Možda će se i vama dopasti.

 

Ovaj unos je objavljen pod KOLUMNA / COLUMN i označen sa , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

4 reagovanja na Crtice iz svakodnevice (1) / Notes from everyday’s life (1)

  1. LaBiLnA kaže:

    Ti bre sa nama igraš žmurke 🙂 Čas te ima, čas te mesecima nema.. Sramtebilo!

    • tatjanamb kaže:

      Očigledno mi te žmurke ne idu loše mada mi to uopste nije bila namera 😳 . Ima mnogo toga sto volim da radim i u ceme nisam losa, ali sam def shvatila da ne mogu sve da postignem u ovom životu. Sa tim saznanjem i malo drugačijom postavkom nećemo se više žmurke igrati, bar ne na ovom mestu ❤ 🙂 .

  2. Ja mislio da ćeš reći kako si otišla „napolje“.

Ostavite odgovor

