Crtice iz svakodnevice (2) / Notes from everyday’s life (2)

Muzika, ESC 2015 i još po nešto / Music, ESC 2015 and something more

Mislim da sam u nekom od ranijih postova pomenula da muzika čini značajan deo mog života. Sa šest godina imala sam jedan neuspeli pokušaj ulaska u svet baleta što mislim da je dobro da se nije ostvarilo jer bih sa 1,90 cm verovatno bila “van svaku konkurenciju” 🙂 . Pevala sam u školskom horu, pomalo (po sluhu) svirala klavir kod tadašnje prve komšinice kao i klavir u jednoj od školskih sala, kad ista nije bila zaključana.  Obožavala sam da prisustvujem probama tadašnje plesne školske grupe i uskočim kao zamena kada bi se za to ukazala prilika. Kada smo putovali na odmor tralalikala sam sa zadnjeg sedišta automobila, radio nismo ni uključivali. U gostima bi me često postavili kraj kamina ili nekog drugog istaknutog dela dnevne sobe, a ja bih dala sve od sebe da otpevam naručeno, onako, od srca i za sve pare. Bilo bi tu još uspomena na nesuđenu pevačku karijeru, ali je sad važnije ono zbog čega sam pravila čitavu ovu uvertiru: Eurosong 2015.

Da li ste pratili polufinalne veceri ESC 2015 koje su bile tokom ove nedelje ? Prvoj sam se više posvetila, verovatno zato jer je naš predstavnik tada bio u situaciji “biti ili ne biti”, ali sam otpratila i drugu polufinalnu grupu, što preko neta što tokom direktnog televizijskog prenosa.

Neki od izvođača su mi se veoma dopali (I semi-final: Gruzija, Belgija, Holandija, F.Y.R. Macedonia, Srbija, Belorusija, Rusija, Albanija, Rumunija; II semi-final: San Marino, Crna Gora, Češka, Izrael, Švedska, Malta, Norveška, Letonija, Azerbejdžan, Švajcarska, Slovenija). Deo njih je prošao u finale, ali deo izvođača je, nažalost, završio takmičenje na polufinalnom nastupu. Moglo bi se diskutovati o kvaliteti kojom su izvođači izveli svoje numere ali je i razumljivo da svi, možda, nisu bili podjednako dobri jer ipak je ovo veliki događaj i velika odgovornost.

Bojana Stamenov je bila izuzetna tokom polufinalnog nastupa. Želim joj da večeras bude u svom elementu i numeru “Beauty never lies” otpeva najbolje moguće. Puno sreće i svim ostalim učesnicima (posebno dragim susedima – učesnicima), a  svi koji vole muziku verujem da će uživati večeras i navijati za svoje favorite.

Ovaj unos je objavljen pod KOLUMNA / COLUMN i označen sa , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

