Nekoliko dana kasnije… / Few days after…

Da li ste gledali finale ESC 2015 ? Ja jesam, relativno predano. Zašto kažem relativno ? Pa zato što mi nije baš odgovaralo da budem toliko prikovana za tv ekran (preko tri sata) te sam većinu odgledala (takmičarski deo). Nesumnjivo je u organizaciju ove manifestacije uloženo mnogo truda i novca ali sedeti i gledati nešto preko 180 minuta… što je mnogo – dosta je 🙄 .

Elem, najviše su me zanimali oni koje nisam videla u polufinalu (zna li neko zašto se deo zemalja, osim pobednika iz prethodne godine, direktno kvalifikuje u finale ?) i tu bih izdvojila predstavnice Nemačke, Španije i Francuske. Trio iz Italije je takođe bio po mom ukusu, ali mi je sve to, nekako, već vidjeno, tako da nisam bila pod posebnim utiskom nakon njihovog nastupa.

Lično, zadovoljna sam i ponosna kako je Bojana Stamenov izvela svoju numeru u finalu i verujem da je dala maksimum u datim okolnostima. Tek juče u toku dana sam čula da je bilo nekih neobičnih momenata, kada je glasanje u pitanju, ali me nije posebno začudilo. Valjda onoga ko odraste i živi na ovim prostorima i u današnjem svetu nije tako lako iznenaditi.

Sve u svemu, čestitke Bojani i čitavoj ekipi koja je zajedno sa njom predstavljala Srbiju na ovogodišnjem ESC-u, a nama ostaje da uživamo u pesmama od kojih će se neke, verujem, još dosta slušati.

Za kraj jedna od zanimljivih numera:

Ovaj unos je objavljen pod Crtice iz svakodnevice / Notes from everyday's life i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

12 reagovanja na Nekoliko dana kasnije… / Few days after…

  1. Anunaki kaže:

    Zemlje koje finansiraju čitavo takmičenje- Fra, Nem, Ita, VB i Španija imaju garantovano mesto u finalu svake godine.

    • tatjanamb kaže:

      Veliko, veliko hvala na informaciji ❤ . Mislila sam da je u pitanju politika, ali verovatno i nisam mnogo pogresila s obzirom da moc, novac, politika…nekako i idu jedno s drugim pod ruku.
      Pozdrav i dobro dosao/la 🙂 .

      • Anunaki kaže:

        Došao. 😉 Ja razumem da te zemlje imaju direktan plasman u finale. Da nije njih, ne bi ni postojalo ovo takmičenje.

      • tatjanamb kaže:

        Dobro razmisljanje i dobar pogled na ovo takmicenje, potpuno se slazem. Nista nije besplatno u zivotu tako da je logicno da za ono sto uloze traze nesto adekvatno za dobiti. A i bilo bi steta da se ESC ne odrzava, ima nas koji volimo ovo takmicenje 🙂 .

  2. tanjat kaže:

    Festivale ne volim naročito ali mislim da festivali, muzički, podrazumevaju nešto „festivalsko“, bez prekoračenja „festivalske“ mere, nešto odmereno, elegantno i gde je glas u prvom planu i pesma. Evroviziju sam pratila i na kraju se zapitala da li je pobednik dobio nagradu za muziku i pesmu ili za performans. Teška šminka, rekla bih.

    • tatjanamb kaže:

      Nisam ni ja bas neki fan festivala, pitanje je da li sam ikad i bila, ali volim muziku i zaista msm da bi zivot bio siromasniji da je nema. ESC (i ne samo on) odavno nije ono sto je nekad bio. No, sve se menja pa i to. O (ne)ukusima nema svrhe razgovarati, ali svakako u onome sto cujem nadjem i ono sto mi se dopada. Kad mi pesma para usi (ili mi se ne dopada to sto vidim) iskljucim ton, odem nesto drugo da obavim po kuci, a glasanje cesto ne pratim (em ga je tesko docekati em ga ne smatram uvek dovoljno validnim da zameni sva nasa misljenja). Uzivam u manifestaciji u jednoj prilagodjenoj varijanti i nije lose, veruj mi 🙂 .

  3. nena3110 kaže:

    Nije Evrovizija ono što je bila u vreme našeg detinjstva i mladosti. Više je to vizuelni spektakl, nego dobra muzika. Pobednike odlučuje politika. Sve mi je neko veštačko, svi srećni, svi vrište od radosti, razvučeno. Gledam, ali se uvek razočaram, ne zbog nađe pesme, ove godine je bila odlična, već zbog doživljaja u celini.

    • tatjanamb kaže:

      Ma da… Evrovizija nekad i sad – dva razlicita pojma. P.S. Da li si resila problem sa duplim sajtom i kako ? Nadam se da jesi 🙂 .

      • nena3110 kaže:

        Hvala, Tanja, rešila sam problem zahvaljujući tebi. Napisala sam to u komentaru na svoj post. Zahvaljujući tome, mogu da komentarišem na blogovima.

      • tatjanamb kaže:

        Drago mi je da sam pomogla. Komentar nisam videla verovatno zato sto mi ovde nije doslo nikakvo obavestenje, ali … ispravicu i taj propust 🙂 .

      • tatjanamb kaže:

        P.S. Ostavila sam ti 2 komentara na tekst „Bjezi kiso s prozora“, pre nekoliko dana (28.05.2015). Verovatno nisi videla jer mozda (opet) imam problem ostavljanja istih na tudjim blogovima 😐 .

      • nena3110 kaže:

        Sve je u redu Tanja. Hvala ti od srca!

Ostavite odgovor

