Ide maca oko tebe… / Kitten goes around you…

Some thoughts about temperature, gold medals, cats…

Da sam ranije napisala prošli post možda bi spoljna temperatura brže spala na prihvatljiviju varijantu. Znate ono kad pušač zapali cigaretu na stanici gradskog prevoza i samo što to učini – stigne vozilo koje je željno očekivao. E…pa tako nekako. Mislim, sadašnje daleko prijatnije vremenske prilike ipak me ne oslobađaju „topljenja“ u količini kao da po ceo dan trčim maraton (mada, s obzirom šta sve treba stići u 24 časa, maraton verovatno nije prava reč), ali verujem da je i to za nešto dobro. Na primer, oslobađam se štetnih materija preko najvećeg organa ljudskog tela – kože, snižavam temperaturu tela u odnosu na spoljnu, a imam i realne šanse da, osim što sam višegodišnji nosilac titule „Znojko Vračara“, osvojim još neku medalju na sličnim takmičenjima ostalih beogradskih opština. Nego, kad je već ovako osvežilo, odoh sa svoje gredice u obilazak parohije (mačija posla, ako me razumete), a vi mi ostajte zdravo i veselo ! Mjauuuu !

Celsius bro, please slow down a little bit…

Slika preuzeta sa / Photo: https://matrixworldhr.files.wordpress.com/2015/07/vruc487ina.jpg

 

Ovaj unos je objavljen pod Crtice iz svakodnevice / Notes from everyday's life, KOLUMNA / COLUMN i označen sa , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

4 reagovanja na Ide maca oko tebe… / Kitten goes around you…

  1. duledudule kaže:

    Jes’ kuvanje, nije bilo loše ovih prethodnih 3, 4 dana u mom rodnom gradu, sad kreće vrućina opet… ako je marfijev zakon, što se ja osećam k’o Marfi 😀 ja mislim da ni trijatlon nije prava reč! Veliki pozdrav i zagrljaj (na ovu vrućinu) 😀

  2. nena3110 kaže:

    Svi teško podnosimo vrućinu, no, ja ipak više volim leto nego zimu.
    Ima to veze i sa lošim čizmama, koje, kako je poznato, glavu čuvaju, naročito od posledica pada na ledu. To što nemam klimu na poslu, nekako nadoknađujem promajom, pa na otvorena vrata svako upada kao da sam pult za informacije. I tako, dok letu ne dođe kraj i ne počne miholjsko leto. E, to volim 🙂

    • tatjanamb kaže:

      To sa otvorenim vratima na kancelariji bi mogla da bude posebna tema 😀 . I meni je tzv miholjsko leto daleko draze od velikih vrucina. Za zimsku obucu si u pravu. Nisam bas vesta u klizanju na ledu (nemam obucu koja se ne kliza) ali sam svojevremeno uspela da kupim tople i, za sad, nepromocive duboke cipele.

Ostavite odgovor

