Biti ili ne biti bakuta / Grandma, to be or not to be

Dosadila sam i Bogu i ljudima pominjuci vrućinu. Kao da je i ranije nije bilo. Da li je moguće da sam postala toliko zaboravna ? Ili je moje sećanje na nekadašnja topla leta, ali ne sa ovoliko vlage (zato se neki od nas znoje za medalju) – tačno ? A možda sam dovoljno omatorila da bih se ponašala kao neka baba Žvana koja samo kuka i priseća se prošlih vremena. Znate ono – eeee, nekad je sve bilo bolje…u moje vreme je bilo drugačije…kad sam ja bila mlada… Aaaa, ne, neeeee. Nisam ova poslednja. Evo, više mi uopšte ne smetaju vremenske prilike. Šta više, baš je prijatno toplo za ovo doba godine. Ako treba da biram izmedju titule baba Žvane i nekoga ko sa osmehom prihvata ovu noćnu moru prisutnu i na javi – opredeljujem se za ovo drugo. Kako drugačije ? Jesam li žensko ili nisam ?

Šalu na stranu, realnost na sunce – funkcionisanje u ovakvoj klimi je zaista otežano. Koliko god puta da me tuš ugleda – nije dovoljno. Gleda on mene, gledam ja njega ali je krajnji rezultat takav da ostajem u izdanju kao da sam izašla iz bazena. Da bar jesam, bilo bi (valjda) i nekakvih mišića – bicepsa, tricepsa, pločica …a da nisu one kupatilske. Nego jok. Samo pokisli izgled i orošena koža kao slabe asocijacije na zenba.

Elem, kad već pričamo (opet) o vrućinama, da vas priupitam nešto. Pijete li dovoljno tečnosti ? Konzumiram je u priličnim količinama i zimi i leti, a čim krene toplije vreme flašica sa vodom i peškir oko vrata (nalik kamiondžijama i taksistima – pre ere klimatizacije) skoro da su mi zaštitni znak u periodu proleće – jesen. A kad smo već kod teme o konzumiranju tečnosti, prijatno sam iznenadjena što sve češće na ulicama Beograda primećujem posude sa vodom ostavljene za ulične četvoronošce, pa i po neku pticu. Lepo, zar ne ? Iako, nažalost, izgleda da još uvek ima namernih trovanja nesrećnih ljubimaca u našoj okolini, ipak ima i onih koji razmišljaju i deluju pozitivno i drugačije. Bravo za pozitivce !

Pojilo za ulicne 2A,19072015

Pojilo za ulicne zivotinje, ptice… / Water for street’s animals, birds.. (photo: TMB)

Ovaj unos je objavljen pod Crtice iz svakodnevice / Notes from everyday's life, Fotografija / Photography, KOLUMNA / COLUMN, ZDRVLJE I SPORT / HEALTH & SPORT i označen sa , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

12 reagovanja na Biti ili ne biti bakuta / Grandma, to be or not to be

  1. Istina je da smo prošle godine u periodu juni-septembar imali baš lepu jesen. 🙂
    Svejedno, nikada ne kukam na vrućinu jer je moj moto: samo da ne bude hladno! 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Znaci, ti si letnji tip 🙂 . Msm i ja volim leto (k’o Kristina Mirka Topalovica u legendarnim Maratoncima) ali ga ne napadam 😀 .

  2. Ja nosim mokru ešarpu oko vrata.. 😉 🙂 A ovo je na mom fejsu od juče ❤ https://www.facebook.com/zojalola/posts/1095609680467581?pnref=story

  3. nena3110 kaže:

    I sama sam takva, sve po savetima nade macure.
    Vodu za ulične pse i ja po nekad iznesem.
    No, ima mnogo onih kojima smetaju, na žalost, pa iako ima smeća na sve strane, ta posuda negde nestane, verovatno u kontejneru.

    • tatjanamb kaže:

      Pitanje je da li bace u kontejner (sumnjam da su toliki cistinci, ti sto „dobronamerno“ sklanjaju posude). Vazno je skloniti posudu verov zato da bi se sprecilo okupljanje drugih ziv na tom mestu. Humani potezi, nema sta.

  4. obične priče kaže:

    Oprostite što pišem komentar na ovom postu..u vezi onog editora…
    Moje iskustvo :
    Uspela sam da uklonim neke objekte..
    Ali kada pokušam da sačuvam fotografiju,morala sam da snimim ekran(koristim photoscape) i tako sačuvam fotografiju ,jer traži kod, a online nisam uspela … Pogledajte ,pa slobodno procenite ,pozdrav:)

  5. dudaelixir kaže:

    Vodu ne nosim sa sobom, zato što se, vrlo malo, krećem peške, uglavnom, pijaca, kola, ćerkin stan, i obrnuto. Nalivam se vodom, a trudim se i da mojim macama sipam, od gore, kroz prozor,
    u posudu koju sam, pomoću štapa i kanapa, spustila dole. I hranu im spuštam pomoću posude, koju sam uvezala kanapima, na četiri ćoška.
    I na ulici, kod kontejnera, neko je ostavio plastičnu posudu sa vodom a ja dosipam, mada ima po komšiluku još dobrih ljudi, koji misle na žedne pse i ptice.

Ostavite odgovor

