Rafting

Juce smo isli do Obrovca. Ideja je da odemo na rafting rekom Zrmanjom koja je opcinjavajuce lepa i zelena. Podseca me na Neretvu iz nekih ranijih godina kada smo, tokom letnjeg raspusta, isli i do rodbine u Mostaru.

Stavila sam na papir sva pitanja koja su mi, u datom momentu, bila na pameti i postavila ih ljubaznoj dami iz turisticke agencije koja nudi ovaj dozivljaj. Nemam strah od plovidbe kajakom, iako nemam nikakva iskustva u tome, ali mi je sve vrlo nepoznato i ne znam sta da ocekujem.

Najsvezija informacija koju imam je danasnja – od jednog poznanika ciji su se prijatelji (bracni par) odvazili na avanturu plovidbe Zrmanjom i odatle nose neka lepa iskustva i secanja. Ima li neko od vas iskustva sa raftingom ? Rado bih cula vasa iskustva pre sticanja sopstvenih 🙂 .

Ovaj unos je objavljen pod PUTOVANJA / TRAVELS i označen sa , , . Zabeležite stalnu vezu.

6 reagovanja na Rafting

  1. Sa raftingom ne. Sa kajakom da.
    Ne tako davno (pre pedeset i nešto godina :)) bio sam član kajakaškog kluba.
    Kajak je jako lepo i privlačno plovilo ali strahovito prevrtljivo – doslovce! 🙂

  2. mojra kaže:

    Ne znam da li si u međuvremena isprobala rafting. To je moja velika želja poslednjih nekoliko godina i bila sam ubeđena da ću do sada već imati neka iskustva, ali desilo se da je ipak, eto, sve još uvek ostalo samo na nivou izazova i dvoumljenja. Ono što sam posredno saznala je da: ako nisi ljubitelj velikih doza adrenalina – ne upuštaj se! I obrnuto. Postoji tu još par sporednih detalja koji su me, recimo, odbili, a koji se nekom drugom mogu učiniti čak smešni. Na primer, da bi se otisnula na plovidbu, moraš da obučeš iznajmljeno gumeno odelo, koje je pre tebe nosilo ko zna koliko ljudi, a koje baš i ne peru naročito revnosno, tako da ne miriše najbolje… Ja tu nevažnu pojedinost, recimo, ne mogu da podnesem.
    U svakom slučaju, ako se odlučiš da kreneš, ovo bi bio idealan trenutak, jer je vodostaj nizak (i voda mirnija), a ti si početnik. Iskusniji rafteri idu kada vode nadođu, u proleće.
    Pozdrav i javi kako si se provela!

    • tatjanamb kaže:

      Hvala Ti na ovako lepom odgovoru ❤ . Bila, spremam se da pisem o iskustvu 🙂 . Mozda ces iz napisanog videti da je ovo jedna varijanta koja bi mogla da ti odgovara, a ako zaista zelis ici na rafting – od srca ti zelim da probas slican onom na kojem sam bila jer mislim da bi bila zadovoljna (ni ja bas ne ljubim nedostatke koje si navela pa mi se cini da slicno razmisljamo).

  3. priceiutisci kaže:

    Imam predlog za tebe,a verujem da bi i naši poštovani blogeri mogli da pošalju svoje priče.
    http://www.srbijajenajlepsa.rs

Ostavite odgovor

