Pocetak & kraj, kraj & pocetak

Hej, narode moj 🙂 . Kako ste, sta ima ?

Trosim poslednje sate godisnjeg odmora za ovo leto. Da li mi je zao sto je odmor prosao ? Nije. Bilo je lepo, zanimljivo, uspesno. Uostalom, sve sto ima pocetak treba da ima i svoj kraj, a i uzelela sam se Beograda. Dome, slatki dome 🙂 .

S druge strane, treba biti realan i (dovoljno) skroman (bar me tako naucise – pogresno ili ispravno ?): opsta situacija je takva da nije lako otici na odmor (ne msm samo na stanje u Sr i regionu) te ne zelim da „trazim preko hleba – pogacu“. Zahvalna sam sto mi je zivot (i neki divni ljudi u njemu, kao i okolnosti) dozvolio da steknem nova iskustva u poslednjih par nedelja, sto je stvorilo priliku da dozivljeno, u narednim postovima, podelim sa vama.

Pozdrav sa usca Dunava i Save :). Citamo se.

image

Photo: Belgrade, 23082015; LG mobile; @ TMB

Ovaj unos je objavljen pod KOLUMNA / COLUMN i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

7 reagovanja na Pocetak & kraj, kraj & pocetak

  1. nena3110 kaže:

    Dobro nam se vratila, osvežena, puna lepih utisaka, spremna za jesen i zimu…
    Hvala što si tamo negde mislila na nas!

  2. „Svuda pođi, svojoj kući dođi.“ 🙂

Ostavite odgovor

