Povratak u sedlo / Return into the saddle

Eeee, 23.08 u 00 časova i zvanično se završio poslednji dan godišnjeg odmora za ovo leto. Znam, zvučim kao da govorim o nekom događaju bar od državnog značaja, al’ nije da nije bitno, zar ne 😎 ? Pretpostavljam da znate kako takav dan može da izgleda: pun kao oko, a vi u pokušaju sve da stignete. Nervozni k’o leptir zujite i klepećete krilima o vrelu sijalicu iako znate da to nije baš dobro za vas. Al’ džabe.

No, sve prođe pa i taj momenat. Uspela sam u nedelju da priuštim sebi uobičajeno uživanje u pešačenju i prešla oko 6,5 km. Ne znam da li sam vam rekla da sam nekih 1,5 – 2 meseca unazad dala sebi zadatak da dnevno predjem minimum (3 -) 5 km. Nije jednostavno (pešačenje treba uklopiti uz redovne obaveze, prilagoditi obuću, odeću, količinu tereta za nošenje, uskladiti se sa vremenskim prilikama i sl) ali je jedna od dostupnih i, čini mi se, dovoljno efikasnih varijanti (zdravstveno, kondiciono, vizuelno, materijalno).

U nekom momentu sam dobila pedometar na poklon, a on odlično služi za ovakve poduhvate. Podatke (uglavnom) redovno beležim u rokovnik pa imam prilično jasnu situaciju na ovu temu. Ne očekujem senzacionalne rezultate za kratko vreme (šta više, ne očekujem nikakvu senzaciju) ali cela postavka stvari i rad da se nešto promeni na bolje obećavaju dobre rezultate. A znate kako kažu: ko nije za sebe, nije ni za druge. Živeli narode, čitamo se 🙂 .

Ovaj unos je objavljen pod Crtice iz svakodnevice / Notes from everyday's life, KOLUMNA / COLUMN i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

9 reagovanja na Povratak u sedlo / Return into the saddle

  1. nena3110 kaže:

    Nadam se da su prvi radni dani posle odmora prošli O.K.
    Drago mi je što si u odmoru uživala. Taj osećaj, kad treba da počnemo da radimo posle odmora, kao da život staje, dobro mi je poznat.
    No, ja ne volim odmor, više volim da idem na posao, mada je naporan, tako manje mislim o nekim drugim stvarima.
    Sve najbolje, Tanja!

    • tatjanamb kaže:

      Uobicajeno vracanje na „staru“ trasu. Sad mi deluje kao da sam na g.o bila prosle godine, a ne prosle ned 🙂 . Puno pozdrava Neno ❤ .

  2. samomama kaže:

    Srećan početak poslije godišnjeg!
    I ja sam „novokomponovani“ hodač 🙂 Ja sam instalirala aplikaciju pedometar na telefonu i on redovno prati svu statistiku koja je potrebna (čak i neke nepotrebne 😉 ).
    Pozdrav 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Hvala na lepim zeljama ❤ .Pozdrav i Vama (Tebi) 🙂 .
      Setnje volim i praktikujem godinama. Pre toga je bio period mnogo aktivnijeg bavljenja sportom (basket), nakon toga je bilo i trcanja, voznje rolera i bicikla…, ali je setnja, za mene, definitivno nesto posebno ❤ .
      Kad sam s njom pocinjala nisam ni znala da pedometar postoji , onda sam ga prizeljkivala, pa dobila. Pa je (pre)dugo stajao u polici i skupljao prasinu (nisam imala naviku da ga rabim), a onda sam pocela ozbiljnije da ga shvatam.
      Nisam znala da postoje pedometar aplikacije za android. Pa to je sjajno ❤ !

  3. duledudule kaže:

    Šetanje je fantastično! Ja imam pedometar na telefonu koji je dosta precizan (uporedjivao sa ortakovim pedometrom) ali često zaboravim da ga upalim 😛 Smatram da je zdravo i dobro za srce da se šetajući prelaze kilometraže nalik tvojoj zadatoj. Samo napred, podržavam! 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Hvala na podrsci Dule 🙂 ! Pre neki dan saznadoh da je moguce skinuti pedometar aplikaciju za telefon i da je vrlo korisno. Za sad su mi te dve stvari odvojene ali cu potraziti aplikaciju – bas me interesuje kako izgleda, radi…

      • duledudule kaže:

        Ortak i ja uključimo samo smo različito baždareni, jer on u sebi ima opciju da se podese godine starosti, visina, kilaža, dužina koraka i sl… a ima različitih aplikacija i verujem da rade po sličnom principu.

Ostavite odgovor

