Još jedan dan / Just one more day

Jutarnje protezanje / Sretching in the morning. Download from: http://cdn.attackofthecute.com/May-24-2012-14-53-49-dsfdsg.jpeg

Današnji dan mi se, nekako, posebno dopada i taj osećaj me ne napušta od jutros. Ne žalim se, naprotiv, ni ne želim da me napusti. Bar ne tako brzo. Razlog ? Ništa posebno. Jednostavno me je rađanje zore, tako prijatno, toplo i blještavo, podsetilo na sunčana jutra na moru. Znate onaj momenat kada se zadovoljno protežete gledajući bistro nebo okupano suncem dok udišete miris dana koji obećava. E, baš taj osećaj nade, zadovoljstva i ljubavi prema životu koji kakav god da je, sa svim svojim vrlinama i manama – naš je. Prilično kratak, često komplikovan i, verovatno, neponovljiv ali smo nekako baš mi odabrani da ga živimo…

Good reasons give us more strength for living a good life. Download from: http://i58.tinypic.com/ipmhzr.jpg

Ovaj unos je objavljen pod Crtice iz svakodnevice / Notes from everyday's life, KOLUMNA / COLUMN i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

10 reagovanja na Još jedan dan / Just one more day

  1. oblogovan kaže:

    Svaki je bitan… 🙂

  2. Širiš dalje. To je najbolje što se može.

  3. nena3110 kaže:

    Tako mi je drago zbog tebe. Važni su i dragoceni trenuci, u njima treba uživati, od njih je sačinjen naš život. Ponekad to umem , po nekad ne.
    Hvala za lepu lekciju.

    • tatjanamb kaže:

      Neno draga, i kod mene je isto ❤ , a sumnjam da je i drugima bas svaki dan za medalju. Nije jednostavno, ali ima dana i kad moze. I onda je lepo kada to mozemo i da podelimo jedni s drugima ❤ 🙂 .

  4. aprilia29 kaže:

    E baš tako, naš je. Imamo ono što imamo i od svega možemo napraviti nešto lijepo. Samo treba znati

    • tatjanamb kaže:

      Sigurno znas za onu narodnu – ako nam zivot da limun – napravimo limunadu. Ima i jedna malo prostija izreka slicne poruke ali ne bih sad ovu osvezavajucu limunadu kvarila njome 😀 .

  5. samomama kaže:

    Meni je jutro i inače omiljeno doba dana. Taj osjećaj kad ustanem prva, djeca još spavaju, svud tišina, pa ako je proljeće ili rano ljeto, izađem napolje, gledam dvorište, uživam u tišini. Krajem avgusta sam imala jedno od takvih jutara – probudila se rano i uživo pratila kondicione pripreme pedesetak lastavića – uzlijeću, slijeću, prelijeću, cvrkuću… Kakav užitak! Ni za šta ne bih mijenjala! 🙂

  6. tatjanamb kaže:

    Volim da podelim taj osecaj, da ga „prospem“ po drugima kao carobnu prasinu iako to cesto nije dovoljno. Msm da taj neko treba da ima slicna osecanja i razmisljanja da bi umeo da se uzivi u ovo o ceme nas dve pricamo. U suprotnom dodje do sudara tame i svetla u ceme vise ni ne pokusavam da pobedim: naucila sam da je to zaludna rabota, ali me zato raduju oni slicni tebi koji znaju da „sijaju“ ❤ 🙂 .

Ostavite odgovor

