I write besause…

“  …I don’t like it,

I love it, love it, love it,  oh oh

So good it hurts.

I don’t want it,

I gotta, gotta have it, oh oh

When I can find the words

I just go… (smth that sounds as whistling)

I don’t like it, no,

I love it !“

I learnt to write & read when I was 4 or 5. Since then I do the same (but in different level) because for me, writing is necessity as breathing. Well, let’s breathe together sisters & brothers 🙂 !

Ovaj unos je objavljen pod WRITING 101 i označen sa , , . Zabeležite stalnu vezu.

6 reagovanja na I write besause…

  1. Opanak kaže:

    Slabo mi ide engleski, ali ovo braćo i sestre sam razumeo. U Iščekivanju posta na maternjem jeziku,čekam i pratim.Pozdarv.

    • tatjanamb kaže:

      Pozdrav Opanak i dobro mi dosli ❤ :). Stihovi iznad su iz video klipa pesme (link na pocetku posta) ciji deo teksta se dobro uklopio u ono sto sam zelela reci, a ostatak ispod je kratko objasnjenje da sam prilicno davno pocela sa pisanjem i citanjem, nastavila s tim do danas, a da mi je pisanje skoro jednako bitno kao vazduh koji udisem. Onda sam pozvala bracu i sestre blogere da "disemo" zajedno (posto je post teo tzv kursa "writing 101" na wp-u). Drago mi je da ste ovde, obavezno se citamo na oba bloga 🙂 .

  2. Povratni ping: Music – more than inspiration… / Muzika – vise od inspiracije… | Tatjana MB blog

Ostavite odgovor

