WP kurs pisanja / WP course, Writing 101, November 2015

 

cropped-seal_v2-03

Oj, narode moj 🙂 !

Neki su primetili, neki verovatno i nisu, da sam čitave prošle nedelje pisala na engleskom jeziku (onoliko tačno koliko je to u mojoj moći). Postovi pisani isključivo na stranom jeziku nisu uobičajeni za mene ali postoji razlog za ovakav potez.

WP je organizovao još jedan u nizu besplatnih kurseva pisanja, ovaj put u periodu od 2 -27 Novembra. Svakog radnog dana (vikendi su slobodni) dobija se druga tema za pisanje posta, a mogući su i dodatni zadaci. Nije jednostavno: piše se na stranom jeziku, treba se uklopiti u zadatak ali i u sve ostale dnevne obaveze, one od kojih živimo. No, smatram ovo sjajnim izazovom i dobrom prilikom za učenjem, druženjem, pisanjem. Ko ne može da isprati zadatak na dnevnom nivou naravno da ga može obaviti i sa zakašnjenjem. Lično, nisam za ovu opciju jer smatram da je čar igrati jedan na jedan, bez obzira na umor koji me stigne posle par dana (prilično nemilosrdnog) uobičajenog životnog tempa.

Ovaj kurs učinio je da pomerim sopstvene granice kreativnosti i stvaralaštva: tako su nastali prvi stihovi na engleskom jeziku. Sigurno nisu gramatički idealni ali to i nije nešto čeme težim. Cilj je da, onaj koga zanima, shvati suštinu napisanog, a formu ću lagano tesati do prihvatljivog oblika.

Sutra počinje druga nedelja WP kursa pisanja. Potrudiću se da održim zadati ritam, a svi vi, dragi moji blogeri, dobrodošli ste da ovde prodiskutujemo o narednim tekstovima/zadacima. U medjuvremenu, a najkasnije nakon završenog kursa, vraćamo se ovozemaljskim temama. Uživajte u ostatku ovog vikenda, a želim nam svima jednu prijatnu radnu nedelju 🙂 .

Ovaj unos je objavljen pod Crtice iz svakodnevice / Notes from everyday's life, KOLUMNA / COLUMN, WRITING101 i označen sa , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

7 reagovanja na WP kurs pisanja / WP course, Writing 101, November 2015

  1. oblogovan kaže:

    Lepo ti to ide. Ja sam slab sa gramatikom, ali, ako je to u redu, postovi su ti sadržajni i lepi. 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Hbala Ob ❤ . Iskreno, kombinujem znanje i osecaj za jezik (kao, na pr, osecaj za muziku – sta mi zvuci bolje kada napisem ili izgovorim). Da, treba jos rada i na fondu reci i na gramatici ali msm da to treba da ide bez preterane presije vec strpljivo, konstantno, na radost i zadovoljstvo onoga ko zeli da se time bavi. Sve u svemu, uspevam solidno da se sporazumem i toliko me raduje kad vidim da me onaj ko cita – shvata bez obzira sto nismo sa istog govornog podrucja (ili je neka druga razlika u pitanju) da nema reci kojima bih ti taj osecaj opisala ❤ .

  2. nena3110 kaže:

    Primetila, čitala, razumela koliko sam se sećala.
    Odličan način da se obnovi znanje jezika i da se šire vidici.
    Vrtim se ja po nekim internet kursevima engleskog da bh učila ono što sam zaboravila, ali nema motivacije, ne treba mi jezik u poslu koji radim.
    Trebalo bi da sam savesnija prema sebi.
    Hvala ti što nas ovako po malo izazivaš.
    Želim ti puno uspeha u pisanju na engleskom, pa da u dogledno vreme čitamo i na nekom drugom jeziku ♥

  3. Povratni ping: Besmrtnost / Immortality | Tatjana MB blog

  4. vesna kaže:

    divna stvar! svaka čast tvom radoznalom umu koji ne prestaje učiti

    • tatjanamb kaže:

      Hvala na lepim recima, Vesna ❤ . Volim sto sta i onda mi to sto volim ne pada suvise tesko. /Ima ovde jos po neceg ali je malo teza tema za diskusiju – tice se prolaznosti i nekih stvari koje se, obicno, shvate s godinama, iskustvom, radom na sebi 🙂 ).

Ostavite odgovor

