Music – more than inspiration… / Muzika – vise od inspiracije…

WP course, Day 18: Compose a series of anecdotes which ere connected with some tie.

Music …

I don’t like it, I love it…

My 1st day and the 1st question: Why I write? I write because, for me, writing is necessity as breathing.

Music …

Return to innocence. Small one but it counts. How it looks like? Like this .

Music 

I have a hope. It’s like a dust in the wind. But it’s still hope .

Music …

In some images of life . Mine, yours, who knowsPlay of light, shadows, speed and impermanence …

Music…  Again…

Instead classical letter I just want to say „Hello“.

Music …

When you have a little patience you can have a lot of things. Sometimes one good cup of coffee could be enough .

And just one more time – Music …

Everything has its beginning and its end. Our end, today is in … Neverland

Written by Tatjana MB, 25.11.2015.
Ovaj unos je objavljen pod MUZIKA / MUSIC, POEZIJA / POETRY, WRITING 101 i označen sa , , . Zabeležite stalnu vezu.

4 reagovanja na Music – more than inspiration… / Muzika – vise od inspiracije…

  1. vesna kaže:

    reci meni neupućenoj: što je WP Course, kako se do toga dođe? Može li to svatko? Ili samo ljudi koji imaju blog na WP? Košta li? Ideš li fizički negdje ili je sve virtualno? Totalno mi je nejasno a jako mi se sviđa što pišeš. Pozdrav, Vesna

    • tatjanamb kaže:

      Draga Vesna,

      Oprosti zbog kasnjenja (imam problem sa netom, koji bih trebala rijesiti do sutra, te mu ne mogu pristupiti u bilo kom trenutku) ❤ .

      Evo odgovora: (1) WP Course: skratila sam naziv po sospstvenom nahodjenju. U pitanju je jedan od WordPress-ovih tzv. online kurseva. (2) Kako doci do toga: ja – sasvim slicajno. Volim internet i kompjutere te cesto "kopam" i "iskopam" razne stvari. Bukvalno sam tako dosla i do ovog kursa negdje pocetkom ove godine. Otidji na link dailypost.wordpress.com i/ili vrsi pretragu po rjecima kao sto su wordpress, daily, prompt na pr (ili sto te vec interesira). Tako ces pronaci ovo sto si me pitala. (3) Ne znam postoje li ogranicenja (moramo li imati nalog na WP ili ne). Nije me zanimalo s obzirom da imam blog kod njih pa taj podatak nisam trazila. (4) Cijela aktivnost je virtuelna i besplatna.

      Nadam se da sam ti pomogla, a ako budes imala jos nekih nepoznanica – slobodno pitaj (ovdje ili na mejl adresi tanmilbab@hotmail.com ) 🙂 .

      • vesna kaže:

        ahm, nemoj se ispričavati, 🙂 samo… jel tu negdje skriven odgovor?

      • tatjanamb kaže:

        Ne, ne, Vesna. Nema skrivenog odgovora. Mozda sam bila preopsirna odgovarajuci po pitanjima koje si postavila.

        Na linku dailypost.wordpress.com naci ces mnostvo korisnih informacija. Ako ti nije tesko, pogledaj ponovo komentar iznad (cini mi se da sam bila dovoljno jasna, bar se nadam 🙂 ). Sve se odvija na engleskom jeziku: informacije na sajtu, tvoj rad ukoliko u nesto budes htela da se ukljucis (pisanje, fotografisanje, prevodjenje za wordpress i td, sta te vec bude zanimalo), a najbolji uvid u ono sto te interesira (a to samo ti znas) mozes dobiti ako krenes detaljno da pretrazujes i citas sajt, bar je moje iskustvo takvo.

Ostavite odgovor

