U fazi izrade / Under construction

A brief summary from the beginnings of blogging until today. 

Čitajući jedan od tekstova na blogu dragog mi @Novoginterneta, dopala mi se ideja „koraka unazad“ . Kako @Novi reče „ provedoh juče neko vreme čitajući sopstvene tekstove. Zgodna prilika za upoznavanjem sebe.”

Ugledajući se na kolegu blogera rešila sam da se vratim na početke blogovanja (2008, recimo) na blogu koji se, u međuvremenu, upokojio. Tadašnja adresa je bila tanmibab.spaces.live.com, a danas se podaci o tome na internetu mogu pronaći samo u tragovima.  Srećom, uspela sam tekstove prebaciti na WP koji je bio alternativa svima nama koji smo na istom mestu imali blogove u nestajanju. I tako sam stigla u ovu našu blogosferu.

Elem, pregledajući postove nastale u poslednjih 7-8 godina uočila sam svašta: tekstove koje bih danas napisala malo drugačije, neke prevode na engleski jezik koji su me naterali da se zabezeknem (al’ ne baš u pozitivnom smislu) i kategorizaciju tema koju već dugo vremena unazad smatram da treba modifikovati.

Pošto sam, čini mi se, doterala cara do duvara (a možda je upravo sada sazrelo vreme za promene), krenula sam sa sredjivanjem navedenog.  Zato ako ugledate neke viškove/manjkove pregledajući blog, znajte da su “radovi u toku” . Kraj poslu se neće tako brzo videti (može li ovoj temi uopšte i biti kraja ?), ali zadatak nije ni težak ni dosadan. Uostalom, da bi se nešto obavilo kvalitetno, obično treba više vremena. Finalni rezultati će svakako biti užitak ali će mi radost pričiniti i samo putovanje ka stepenici više: naučiti nešto novo i otići korak napred. Zvuči zanimljivo, zar ne ?

Ovaj unos je objavljen pod Crtice iz svakodnevice / Notes from everyday's life, KULTURA I UMETNOST / CULTURE & ART, Proza / Prose i označen sa , , . Zabeležite stalnu vezu.

18 reagovanja na U fazi izrade / Under construction

  1. Voleo bih da sredim svoj blog ali …
    Ne znam engleski pa sve ostaje kako jeste, tj. kako je i bilo „fabrički“.
    „Od neznanja tvrđeg grada nema!“

    • tatjanamb kaže:

      Uvek mozes da, onome koga zainteresuje, ponudis alternativu – link ka mestu gde moze prevesti tvoj tekst. Eto, to bi mogla da bude jedna od opcija, na pr 🙂 .

  2. nena3110 kaže:

    Bravo Tanja!
    Ja se ne usuđujem da krenem u takav posao.
    Ostali su tragovi bloga na Blog rs, ovde sam jednom obrisala sve tekstove, razočarana u neke stvari, pa sam shvatila da je sve samo igra i vratila se, a na blogspotu ima toliko toga, jer sam mu verna od početka.
    Sve zahteva vreme i strpljenje, a ja to, bar sada, nemam.
    Želim ti srećan rad i dobru čitanost 🙂

  3. tatjanamb kaže:

    Hvala Neno 🙂 . I mene je bilo na vise mesta kada su blogovi u pitanju ali mi nekako nije islo to „opsluzivanje“ na vise str. Ovde (i na prethodnom) sam se najvise zadrzala, ali ima tu jos dosta za doterati. U svakom slucaju, draga moja Neno, vazno je da radimo ono sto volimo i u onoj meri u kojoj nas to cini zadovoljnim 🙂 . A posebna je char sto se nadje jos po neko kome se to dopadne i .. eto radosti ❤ .

  4. tatjanamb kaže:

    @DiplDude, tvoj blog je divan bas takav kakav jeste ❤ . Oslikava te na jedan tebi svojstven nacin. Ne mora promena biti u visejezicnim tekstovima, mozda ces pozeleti da menjas "fasadu" bloga. Ili ces promeniti nacin pisanja, teme, mozda ces nam otkriti jos neki novi talenat – i eto novine. A mozda je ovo sto radis upravo ono sto ti najvise odgovara. Izbor je veliki, a ti se najvise pitas. Sto god da odlucis – imaces nas u svojim redovima :).

    • Hvala! ❤
      Upravo bih "fasadu" i promenio ali, kao što rekoh, ne znam. Kada bih pokušao lako bi se moglo desiti da samo pokvarim sve.
      Poznata je priča o vasionskom brodu kojim upravljaju dve svinje. Iz komandnog centra poručuju:
      "Svinja 1, proveri koordinate, brzinu i kretanje broda. Ako je sve u redu, pritisni kontrolno dugme."
      Svinja to uradi i pritisnu dugme.
      Komandni centar nastavlja: "Svinja dva, proveri parametre broda, stanje motora i goriva. Ako je sve u redu, pritisni kontrolno dugme."
      Svinja to uradi i pritisnu dugme.
      Kontrolni centar završava rečenicom: "Mujo, nahrani svinje i ne diraj ništa!"

      U ovom slučaju ja imam istu ulogu kao Mujo! 😀

  5. noviinternet kaže:

    Sad znači da spisku obaveznih, tradicionalnih kućnih poslova (prolećno i jesenje spremanje kuće) treba dodati i zimsko spremanje bloga 😉 Ali to je sasvim u duhu naše tradicije – to su ti nekadašnja prela i posela… baš kako se i mi u ovom našem virtuelnom komšiluku „viđamo“ 🙂

  6. vesna kaže:

    Ja, kao i Nena, ne smijem ni čitati unatrag, počnem se pitati kakav sam ja to idiot kad sam mogla tako pisati. Još gore: pomislim kako ću i za ovo što sad pišem misliti da je glupo i sutra ću se sramiti – pa sve skupa izbacim iz glave i prepustim stihiji :-). Meni se sviđa što ti stalno radoznalo istražuješ. Znaš, to mi se nadovezuje na jednu temu o kojoj sam jučer s nekim razgovarala: o uglednim starijim piscima koji desetljećima ne napreduju, samo zato što su samodopadni i umišljeni, misle da bolje ne može, i ne čitaju što drugi pišu, pa nemaju pojma što se oko njih događa i kako se vremena mijenjaju.

    • tatjanamb kaže:

      Sve sto si rekla jako si lijepo rekla ❤ . Ta zelja i volja za istrazivanjem zna biti divna inspiracija ne samo za pisanje vec za sam zivot i prihvatanje istog iako je sve samo ne lagan i ruzicast.

      Ako napises tekst o temi koju pominjes (razgovor), a ja je slucajno ne vidim odmah, slobodno ovdje postavi link da dodjem procitat. Zvuci mi jako zanimljivo :OK: 🙂 .

  7. vesna kaže:

    sori zbog tipfelera, ne znam može li se vratiti i urediti komentar

  8. duledudule kaže:

    …i sam to radim, nešto bih napisao isto, nešto drugačije a interesantno nema nečega što sada iz ove vizure ne bih napisao… a čuvam ih na staromodan način, copy/paste na Word 😛

  9. belabojica kaže:

    Menjamo se i „rastemo“. Stalno viđam kako ljudi koji se bave slikarstvom ili crtanjem izbacuju jednu sliku ali naslikanu u različitim razdobljima (razmak od 4-5 godina). Uvek je najnovija najbolja.

    S prevodima na engleski sam imao sličnu situaciju 🙂

Ostavite odgovor

