U ocekivanju susreta

Bura pushe vec treci dan, ali i mi konja za trku imamo. More je …. brrrrr…ali bas… Iako sam navikla na senjski ugodjaj tj. hladno more (odrasla sam uz ovaj meni poseban grad ♡) temperatura mi dozvoljava za smochit se, onako poshteno, ali skoro bez imalo plivanja.

U moru samo najhrabriji 🙂 .

Kratka pauza u Medu*i, uz kafu i sunchanje, a onda ocekujemo poziv iz okoline Rijeke i dolazak drage nam porodice (Darko, Sanja & company).

Odlicno za predah od sunca, a mora se vec tesko zasititi.

Sa radoscu sam pakovala poklone donesene iz Beograda za omiljeni mi chetverac. Najbitnije je da smo zivi, zdravi i da se zelimo videti, a sve ostalo sto pruzimo jedni drugima (prvenstveno nematerijalno) samo je jos jedan bonus u ovoj reci zivota sto nas baca sa obale na obalu.

Shkver: pogled ka kampu.

Tekst i photo: @Tatjana MB (Milic Babic)

Fotografije napravljene Samsung tel; 24.08.2016; velicina sl. 320×240; Senj (HR).

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

