Svetlo na kraju tunela

​Sta reci… Pokvari mi vreme pocetnu koncepciju samo tako. Ni trepnulo nije, a haos zakuca na vrata. 

Jucerasnji pogled na deo Laktasa (nedaleko Banja Luke).

Neki kazu da planovi i postoje da bi se kvarili. Jedna moja draga pokojna koleginica je znala reci da kad mnogo hocemo, dodje djavo pa obavi veliku nuzdu bas u te nase velike planove (a nisu mi zelje bile neumerene, svega mi). 

U knjizi o marketingu koju momentalno citam pisu da je svaki problem izazov i da ga treba resavati onda kada se pojavi. Ni pre ni kasnije. 

A ovako to izgleda od jutros.

Postoji i momenat kod kreativaca gde svaki izazov podstice mastovitost, pomera granice u novu pozitivu. Moj hardver i softver svakako rade i u ovim izmenjenim uslovima i ocekuje se kreacija prilagodjena novim okolnostima. Kako drugacije 🙂 ?

Tekst i foto: Tatjana MB

Fotografije uradjene Samsung mob tel, velicina 400×300; 04-05012017.

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

