LJUBAV I SAOSEĆAJNOST I U BEDI / LOVE AND COMPASSION IN POVERTY

Zahvaljujuci @ Agroekonomiji imamo informaciju na linku. Nadam se da ce vise biti humanih ljudi kao sto je covek na slici (ispod), iako i njemu samom treba pomoc, a nada … kao sto znamo, poslednja umire.

LJUBAV I SAOSEĆAJNOST I U BEDI.

This entry was posted in Некатегоризовано and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to LJUBAV I SAOSEĆAJNOST I U BEDI / LOVE AND COMPASSION IN POVERTY

  1. Sviđa mi se fotka… a vidim i da si zamenila sliku u glavi… Cool! 🙂

  2. TamoiOvde says:

    Verujem da sam ispravno razumeo ono što si rekla, no da ne bude dileme.
    Ne više gladnih, smrznutih i bolesnih beskućnika, nego više onih koji imaju a hoće da podele…

    • tatjanamb says:

      Da, da, naravno… Ako sam se izrazila nedovoljno jasno – dopunicu se. Zelja mi je (mozda i pusta) da bude vise onih koji hoce da pruze ruku kategorijama kojima je potrebna pomoc, sto je obicno karakteristika siromasnijih (materijalno ali ne i duhovno), koji, iako imaju manje, hoce da pomognu. Onima koji imaju i vise nego sto mogu da potrose, cesto je i to malo pa stalno traze jos…

  3. Macko,Crnkic i Luna says:

    Malo je onih koji imaju i hoce da pomognu,njima je uvek malo,na zalost,daju lazne izjave kako su humani,jooooj dobicu ospice 😡
    slika govori dovoljno dokle smo dogurali,no,i u najvecoj muci ima i plemenitosti vidi sl.,treba pomoci svakako i coveku i zvotinji.Pa ko kaze da pas nije najverniji prijatelj coveku,a covek njemu?????koliko?e ja to odlicno znam jer imam u kuci to.Pomagajte ljudi nesrecnicima i zivotinjama od srca i koliko mozemo,mada sam sto se tice ljudi koji prose po ulicama na oprezu jer imaju i nalogodavxa,na zalost.Poz.,Tanja,javicu Vam se dete mi je bolesno.ljubim Vas.Cao!

    • tatjanamb says:

      Hvala sto ste se javili jer sam vec pomislila da nesto nije u redu…
      Da i ja sam za oprez pri pomaganju ljudima jer me je lose iskustvo, precesto ponavljano, dovelo do tog opreza ali sam sigurna da ima onih kojima zaista treba pomoc. Problem je sto je tesko razlikovati prevarante ili, ako se radi o humanitarnim akcijama, znaju da se dese ruzne stvari – da pomoc ode gde nije namenjena i onda to menja stav onih koji su do tad pomagali.

Leave a comment