Živeti s prirodom / Live with nature

Zbog ovoga sam te zavolela. I još uvek te volim…. ♥

Fotografija / Photo: Tatjana Milic Babic, 2009
Originalna veličina /Original size: 1712 x 2272
Mesto fotografisanja/ Place of shooting : Negde u Srbiji / Somewhere in Serbia
 
Ovaj unos je objavljen pod Fotografija / Photography, MUZEOLOGIJA / MUSEOLOGY i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

8 reagovanja na Živeti s prirodom / Live with nature

  1. tanjatg kaže:

    Au!!! Prodisah ja! Uf! Lakše je sad!

  2. Polihimnija kaže:

    Eh, koliko ovakvih bisera imamo, a umesto da ih čuvamo, pravimo od njih deponije. Ovo mestašce je, na svu sreću, „preteklo“.

  3. noviinternet kaže:

    Možemo braniti, čuvati, čistiti… greh je da to nestane…

    • tatjanamb kaže:

      Pozdrav @ Novi :D. Promenio si gravatar :D.

      Ne da mozemo nego bi smo morali cuvati ovakve stvari jer bez toga mislim da nema ni lepe, zdrave buducnosti.

      • noviinternet kaže:

        Ma slabo se snalazim sa tim uređivanjem bloga, pa nekako promenih sličicu, ali mi se ova baš ne sviđa kao „portret“, sviđa mi se međutim streličarstvo – meta na slici je sa terena u Tunisu gde naučih kako se gađa iz sportskog luka. Moraću da odem da vidim da li na Kalemegdanu ima streličarski klub, nekad je bio…

      • tatjanamb kaže:

        Mene je nekad zanimala vazdusna puska. Mislim da je SC Vracar imao klub, ali jako davno. Jednom sam bila, nisam isla dalje.

        Pikado mi se i dan danas dopada samo bi ga trebalo vezbati.

        Inace, u donjem delu Kalisa je bilo ljudi sa lukom i strelom i velikim metama, ali treba proveriti. Pre par godina sam videla, u medjuvremenu nisam bila.

Ostavite odgovor

